Μόνο κουτσομπολιό και μαγειρική!

Πουλάνε μόνο τα κουτσομπολίστικα περιοδικά (αύξηση 13%) και τα περιοδικά μαγειρικής (8%)! Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΔΟΛ, η μέση κυκλοφορία των περιοδικών το α΄ εξάμηνο του 2013 συνέχισε να κινείται έντονα πτωτικά. Οι μειώσεις κυκλοφορίας ανά κατηγορία περιοδικών κυμάνθηκαν από 64% για τα περιοδικά γνώσεων και γεωγραφίας έως 7% για τα τηλεοπτικά περιοδικά. Στους κλάδους περιοδικών όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος ΔΟΛ, τα γυναικεία περιοδικά παρουσίασαν μείωση 43% (με παράλληλο μεγάλο περιορισμό των τίτλων, από 11 σε 6), τα περιοδικά υγείας 14%, τα περιοδικά για γονείς 49%, τα τηλεοπτικά 7% και τα παιδικά 36%. Παράλληλα, όλοι σχεδόν οι λοιποί κλάδοι των περιοδικών σημείωσαν σημαντική πτώση πωλήσεων (πολιτικά 44%, ανδρικά 38%, περιοδικά αυτοκινήτου 36%, σπιτιού – διακόσμησης 32%, μουσικά 15%) και μεγάλη μείωση του αριθμού των κυκλοφορούντων τίτλων. Συνολικά, η αγορά των περιοδικών κατά το α΄ εξάμηνο του 2013 κατέγραψε μείωση των κυκλοφοριών κατά 25% και μείωση του αριθμού των κυκλοφορούντων τίτλων κατά 22%.


Σχολιάστε εδώ