Λίρα εκατό το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης που θέλουν να το ξεπουλήσουν

Κατέγραψε τζίρο 24,83 εκατ. ευρώ και τα μισά περίπου ήταν κέρδη, συγκεκριμένα ανήλθαν στα 11,73 εκατ. ευρώ, που αποτελεί άθλο – είναι η μεγαλύτερη κερδοφορία ΔΕΚΟ, όταν επιχειρήσεις-μεγαθήρια πριν την κρίση έχουν σήμερα γονατίσει και έχουν μεγάλες ζημιές. Και αυτή η επιτυχία ανήκει εξ ολοκλήρου στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΘ Στέλιο Αγγελούδη, ο οποίος από την στιγμή που πήρε στα χέρια του το τιμόνι στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης άλλαξε ρότα σε όλα.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα ο κ. Αγγελούδης τόνισε ότι: «Σε μια δύσκολη για την οικονομία και τις επιχειρήσεις περίοδο η ΟΛΘ ΑΕ καταφέρνει να διατηρήσει τον όγκο των εργασιών της, αλλά και τις οικονομικές της επιδόσεις, που την έχουν αναδείξει σε μία από τις πιο κερδοφόρες ελληνικές εταιρίες. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, που εξυπηρετεί φορτία της Βορείου Ελλάδος, αλλά και της Νότιας Βαλκανικής είναι φυσικό να επηρεάζεται από τις εξελίξεις στην οικονομία, την παραγωγή και το εμπόριο στην περιοχή. Τα τελευταία χρόνια η διοίκηση έχει υιοθετήσει μια πιο πελατοκεντρική πολιτική στις ενέργειές της, ενώ φροντίζει για την συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας στη λειτουργία του λιμένος. Είναι σαφές ότι αυτή η πολιτική αποδίδει καλά αποτελέσματα. Έτσι η ΟΛΘ ΑΕ είναι έτοιμη για τα επόμενα βήματα, που θα κατοχυρώσουν τη Θεσσαλονίκη όχι μόνο ως βασικό διαμετακομιστικό κέντρο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αλλά και ως εμπορική πύλη για την Κεντρική Ευρώπη. Οι καιροί είναι δύσκολοι και ταυτόχρονα κρύβουν μεγάλες προκλήσεις. Όσα θα συμβούν τα επόμενα λίγα χρόνια θα καθορίζουν τις επόμενες δεκαετίες. Η διοίκηση και οι εργαζόμενοι της ΟΛΘ ΑΕ είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν δημιουργικά».


Σχολιάστε εδώ