Άνοδος και τον Ιούλιο στη διαφήμιση

Εντυπωσιακή καταγράφεται η αύξηση της διαφήμισης στην τηλεόραση για τον περασμένο Ιούλιο, σε ποσοστά πάνω από 33%. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services, η ονομαστική δαπάνη στα ΜΜΕ για τον Ιούλιο έφθασε τα 97,8 εκατ. ευρώ, ενώ αύξηση εμφανίζει η τηλεόραση, που απορρόφησε 46,4 εκατ. ευρώ, και το ραδιόφωνο με 6 εκατ. ευρώ. Αντιθέτως, στα περιοδικά η δαπάνη συνεχίζει την πτωτική της πορεία, με μείον 18,8% και έσοδα 24,4 εκατ. ευρώ. Μείωση καταγράφεται και για τις εφημερίδες, που πήραν 20,8 εκατ., με ποσοστό πτώσης 8,4%.

Για το επτάμηνο του 2013, ίσως για πρώτη φορά, η συνολική δαπάνη στα ΜΜΕ εμφανίζει θετικό πρόσημο κατά 1%, κάτι που οφείλεται στην αύξηση της διαφήμισης στην τηλεόραση. Τα ΜΜΕ απορρόφησαν από την αγορά 686.944.251 ευρώ. Τη μερίδα του λέοντος πήραν τα τηλεοπτικά κανάλια, που είχαν αυτούς τους μήνες το 49% της διαφήμισης, δηλαδή 337.187.918 ευρώ, με αύξηση σε σχέση με το 2012 κατά 22,8%. Τα περιοδικά εμφανίζουν πτώση κατά 23,4% και απορρόφησαν 167.068.309 ευρώ, οι εφημερίδες 147.204.526 ευρώ και το ραδιόφωνο 35.483.498 ευρώ.


Σχολιάστε εδώ