Δύσκολο καλοκαίρι για την Ακτοπλοΐα
Μέχρι στιγμής η μείωση της κίνησης στην Ακτοπλοΐα φτάνει το 4%. Η λύση που έχει προταθεί για ν’ αλλάξουν καύσιμο τα πλοία και να κινούνται με LPG (υγροποιημένο αέριο), ώστε να μειωθεί σοβαρά το κόστος λειτουργίας τους, προς το παρόν δεν μπορεί να υλοποιηθεί γιατί το κόστος της μετατροπής είναι μεγάλο. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η μετατροπή σ’ ένα πλοίο που έχει πρωτόκολλο 1.200 επιβατών και παίρνει 220 ΙΧ στο γκαράζ, θα κοστίσει γύρω στα 40 εκατ. ευρώ!
• «Άνοιξε τα χαρτιά» της η «Hellenic Seaways» και διά του α’ αντιπροέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Τώνη Αγαπητού ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου τους μελλοντικούς της στόχους που δεν είναι άλλοι από την ορθολογική διαχείριση των πλοίων της, την οικονομία κλίματος, όπου είναι δυνατό, και την προσέλκυση επιβατών με ελκυστικά πακέτα προσφορών. Όλα όσα ακούστηκαν, και είναι πολύ σημαντικά, προγραμματίστηκαν τις τελευταίες μέρες, κάτι που δείχνει ότι η νέα διοίκηση της εταιρείας είχε… άσους στο μανίκι και τους παρουσίασε μόλις ανέλαβε καθήκοντα. Για να πετύχει τους στόχους αυτούς η HSW δρομολόγησε πλοία κατάλληλα σε κάθε γραμμή, προχωρά στην πώληση τριών πλοίων που δεν της χρειάζονται με τον νέο σχεδιασμό (το «ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ», το «FLYNGAT 3» κι ένα μικρό κρουαζιερόπλοιο) και κάνει σημαντικές προσφορές στους επιβάτες. Οι πιο πρωτότυπες είναι το δωρεάν εισιτήριο επιστροφής στους συνδρομητές της Cosmote (σ.σ.: και στα ΙΧ τους) καθώς και η ασφαλιστική κάλυψη (σε συνεργασία με την «Interamerican») όλων των επιβατών για διάστημα 7 ημερών από την πραγματοποίηση του ταξιδιού τους. Δηλαδή όποιος πάει διακοπές σ’ ένα νησί με την εταιρεία, αν πάθει κάτι (ατύχημα, περιπλοκή της υγείας του κ.λπ.) στις επόμενες 7 ημέρες θα νοσηλευτεί ή θα μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας αν χρειαστεί, χωρίς καμία δική του επιβάρυνση.