«Τσουνάμι» λουκέτων στη διαφήμιση
Δεν γράφονται πολλά για το θέμα, αλλά η κρίση στη διαφημιστική αγορά είναι γεγονός. Από τον πίνακα των διαφημιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά και έδωσαν τα οικονομικά τους στοιχεία για το 2012 στο περιοδικό «Ad Business» απουσιάζουν τουλάχιστον δέκα μεγάλες εταιρείες, που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στη διανομή του χρήματος στα ΜΜΕ όλα τα προηγούμενα χρόνια. Στον κλάδο, σύμφωνα με το «Ad Business», η διαφήμιση καταγράφει μείωση του τζίρου το 2012 κατά 12,53% και κάμψη του μεικτού κέρδους κατά 8,36% κατά μέσον όρο. Από τον κατάλογο των 37 διαφημιστικών εταιρειών, ωστόσο, απουσιάζουν εταιρείες όπως οι Adel Saatchi & Saatchi, TBWA Athens, Dot & Dash, που έκλεισαν πέρυσι, ενώ είχαν βάλει ήδη λουκέτο οι εταιρείες Leo Burnett, Mass Athens και Ashley & Holmes, με μεγάλη συμμετοχή στη διανομή της διαφημιστικής πίτας στα ΜΜΕ.