Προς δύο λιμάνια κρουαζιέρας!
Προβλέπεται επίσης και η δημιουργία 6 νέων κρηπιδωμάτων πάνω από τον λιμενοβραχίονα με τον πράσινο φάρο, ο οποίος θα μετατοπιστεί βαθύτερα, γύρω στα 400 μέτρα από τη σημερινή «μπούκα» του λιμανιού.
Τα εγκαίνια του νέου σταθμού έκανε ο υπουργός Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης, ενώ παρέστησαν ο Μητροπολίτης Πειραιά Σεραφείμ, ο πρόεδρος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης, ο δήμαρχος Β. Μιχαλολιάκος, οι πρώην υπουργοί Λούκα Κατσέλη και Γιάννης Διαμαντίδης, ο αντιπρόεδρος της Βουλής Γ. Τραγάκης, οι βουλευτές Τ. Νεράντζης, Μ. Ρεπούση, Ευγ. Γιαννακά και άλλοι.
Τόσο ο Γ. Ανωμερίτης όσο και οι άλλοι ομιλητές έκαναν ότι δεν γνώριζαν τίποτα για το νέο λιμάνι κρουαζιέρας που «κυοφορείται» στο Φάληρο και είπαν ότι το λιμάνι του Πειραιά είναι ο κύριος κόμβος των λιμένων κρουαζιέρας της χώρας και ετοιμάζεται από τώρα να γιορτάσει τα 2.500 χρόνια από τη ναυμαχία της Σαλαμίνας το 2021. Όμως, λίγες ώρες πριν ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Μηταράκης είχε επαναλάβει ότι το κύριο λιμάνι κρουαζιέρας της χώρας θα γίνει στο Φάληρο.
Στο μεταξύ, υψηλόβαθμο στέλεχος της αμερικανικής εταιρείας CARNIVAL που ηγείται του κονσόρτσιουμ των εταιρειών που θέλουν να κάνουν λιμάνι κρουαζιέρας στο Φάληρο –ενδεχομένως να ήταν ο γενικός διευθυντής ή ο διευθύνων σύμβουλος– επισκέφθηκε πριν από 10 ή 12 μέρες τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά!
Κάτι που σημαίνει πως το σχέδιο των Αμερικανών… προχωρά, ή τουλάχιστον δεν έχει εγκαταλειφθεί. Παράγοντες του χώρου της κρουαζιέρας τόνιζαν πως είναι σοβαρό το ενδεχόμενο να λειτουργούν και τα δύο λιμάνια για την κρουαζιέρα, τόσο του Πειραιά όσο και του Φαλήρου, με το λιμάνι του Πειραιά να είναι διαμετακομιστικό κέντρο, δηλαδή να έρχονται στο ένα δρομολόγιο του κρουαζιερόπλοιου τουρίστες, να μένουν για μία εβδομάδα στην Ελλάδα και να φεύγουν με την επόμενη προσέγγισή του στον Πειραιά, ενώ του Φαλήρου να λειτουργεί για τα κρουαζιερόπλοια που φέρνουν τουρίστες μόνο για μία μέρα στον Πειραιά.