Μικρή ανταπόκριση στις ταμπλέτες
Ούτε όμως και ο ΔΟΛ ήταν σε θέση να υποδεχθεί τις αιτήσεις ούτε και έγινε πριν επαρκής προετοιμασία για την ψηφιακή μετάβαση. Ύστερα από μία εβδομάδα εμπειρίας, τα προβλήματα λύνονται και τώρα το στοίχημα θα παιχθεί ανάμεσα στους οπαδούς των έντυπων εκδόσεων και σε όσους πιστεύουν πως οι επενδύσεις πρέπει να γίνονται σε ψηφιακό περιεχόμενο. Το εγχείρημα της μετάβασης ανέλαβε ο Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος και στόχος είναι να συγκεντρωθούν 50.000 συνδρομητές που θα παρακολουθούν τα έντυπα του Οργανισμού. Σταδιακά, το περιεχόμενο που υπάρχει ελεύθερο στα σάιτ του ΔΟΛ θα κλειδωθεί, ενώ το στοίχημα θα είναι αν οι συνδρομητές των ταμπλετών θα καλύψουν τις πιθανές απώλειες από την ηλεκτρονική διαφήμιση και στη συνέχεια θα γίνει η σύγκριση με τις έντυπες εκδόσεις. Μετά ο Σταύρος Ψυχάρης θα κρίνει…
Μία από τις κινήσεις που θα γίνουν το επόμενο διάστημα είναι η ενίσχυση του ηλεκτρονικού «Βήματος» με επιπλέον ύλη από την έντυπη έκδοση και με περισσότερες και διαφορετικές διαφημίσεις. Το πρόβλημα για τον ΔΟΛ, εκτός από την οικονομική δυσπραγία, είναι πως πορεύεται μόνος του στην ψηφιακή μετάβαση, χωρίς να έχει καμία συμφωνία με τους άλλους εκδότες για συνολικό «κλείδωμα» του ηλεκτρονικού περιεχομένου. Έτσι, ο ΔΟΛ θα πουλάει κάτι και θα διεκδικεί έσοδα, ενώ οι άλλοι εκδότες δίπλα θα το δίνουν δωρεάν. Το δεύτερο ζήτημα είναι η κλοπή του περιεχομένου, καθώς οι ειδήσεις του ΑΠΕ διαχέονται σε όλο το δίκτυο, με αποτέλεσμα διάφοροι αεριτζήδες να φτιάχνουν σάιτ από το πουθενά, χωρίς εργαζομένους και κόστος.