Digital εκδότες εναντίον παραδοσιακών

Η μέτρηση της επισκεψιμότητας υπό την ΕΝΕΔ αρχίζει τον Μάιο από τις εταιρείες ΑΤ Internet και Nugg.ad, που επελέγησαν από την Ένωση Εκδοτών Διαδικτύου, με την τοποθέτηση μηχανημάτων στα μετρούμενα σάιτ και πόρταλ, σε συνεργασία με τη Nielsen, η οποία αποχωρεί τον Ιούνιο. Και ενώ βρέθηκε φόρμουλα συνεργασίας για τα σάιτ ή τις πλατφόρμες που δεν είναι μέλη της ΕΝΕΔ σε ό,τι αφορά τη μέτρηση επισκεψιμότητας, προέκυψε διαφωνία για την πιστοποίηση των στοιχείων μέτρησης, για την οποία η ΕΝΕΔ δεν αποδέχεται τη συμμετοχή των μη μελών της. Ο πρόεδρος του ΙΑΒ Hellas Μarco Struecker, που προέρχεται από τον Όμιλο του ΑΝΤ1, με δήλωσή του στο περιοδικό «Ad Business» άνοιξε θέμα με την πιθανότητα «παραποίησης» των στοιχείων μέτρησης!

Όπως σημειώνει, ο οργανισμός μετέφερε στο ΔΣ της ΕΝΕΔ το αίτημα των μελών του για αποσύνδεση και της πιστοποίησης από τη συνδρομή της ΕΝΕΔ. «Το θέμα της πιστοποίησης των μετρήσεων είναι το πλέον σημαντικό στην όλη διαδικασία», υπογράμμισε. «Xωρίς αυτό δεν θα έχει ιδιαίτερο νόημα η προσπάθεια καθιέρωσης νομίσματος στην αγορά. Από την άλλη, η έννοια της πιστοποίησης συνδέεται στενά και με την ιδιότητα μέλους στην ΕΝΕΔ, στον βαθμό που κατʼ εξακολούθηση φαινόμενα παραποίησης στοιχείων μπορούν να επιφέρουν συνέπειες στην ιδιότητα ενός εκδότη ως μέλους της ΕΝΕΔ και στη συμμετοχή του στον νέο μηχανισμό μετρήσεων». Στόχος του ΙΑΒ είναι να αρθεί το αδιέξοδο μέχρι την έναρξη της μέτρησης στο διαδίκτυο τον Μάιο.


Σχολιάστε εδώ