Θαύμα στην τηλεόραση…
Κι όμως, στην τηλεόραση η διαφήμιση αυξάνεται! Τα στοιχεία της μέτρησης δαπάνης για τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τη Media Services, αποτυπώνουν αύξηση των διαφημίσεων στα τηλεοπτικά κανάλια και συνέχιση της πτώσης για όλα τα υπόλοιπα ΜΜΕ, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του 2012. Συνολικά, τα Μέσα απορρόφησαν τον περασμένο Φεβρουάριο 77.077.086 ευρώ, με πτώση 3,3%. Η τηλεόραση πήρε τα 40.187.504 ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης κατά 25,17%, τα περιοδικά πήραν 16.279.559 ευρώ, με πτώση 29%, οι εφημερίδες απορρόφησαν 16.393.597 ευρώ, με πτώση 17,44%, και το ραδιόφωνο έλαβε 4.216.426 ευρώ, με ποσοστό πτώσης 23,18%.