«Σκοντάφτει» στο κόστος…

Η λύση που προκρίθηκε, και εφαρμόζεται ήδη σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, ήταν να εγκατασταθεί ειδικός μηχανισμός σε όλα τα πρατήρια καυσίμων. Το θέμα ωστόσο «σκοντάφτει» στο υψηλό κόστος του μηχανισμού, που υπολογίζεται στα 15.000 ευρώ για κάθε πρατήριο. Το ένα σενάριο είναι να κληθούν να καταβάλουν το συγκεκριμένο ποσό οι εταιρείες που προμηθεύουν καύσιμα τα πρατήρια και το δεύτερο να αντληθούν κονδύλια από το ΕΣΠΑ. Ωστόσο, η κυβέρνηση δεν έχει μεγάλα χρονικά περιθώρια στη διάθεσή της, καθώς είναι υποχρεωμένη –βάσει του Μνημονίου– να έχει θέσει σε εφαρμογή σχέδιο πάταξης του λαθρεμπορίου το αργότερο μέχρι τις 31 Μαρτίου. Στη σύσκεψη πήραν μέρος οι υπουργοί Οικονομικών Γ. Στουρνάρας, Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης και οι υφυπουργοί Ανάπτυξης Αθ. Σκορδάς και Περιβάλλοντος Μ. Παπαγεωργίου.


Σχολιάστε εδώ