Στροφή στην ενημέρωση με… χορηγό

Πενία τέχνας κατεργάζεται, λέει το ρητό, και στην τηλεόραση η τέχνη μετατρέπεται σε επιχορηγούμενη ενημέρωση! Έτσι, στους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς τα κενά αρχίζουν να καλύπτονται με ενημερωτικές εκπομπές. Οι δημοσιογράφοι, παρά τις μειώσεις μισθών, αποδέχονται χωρίς αντιδράσεις να εμφανίζονται και σε ρόλο παρουσιαστών σε εξειδικευμένες εκπομπές, όπως για την υγεία, τη διατροφή, το λάιφ στάιλ κ.λπ., που θα μπορούν να φέρνουν και εξειδικευμένη διαφήμιση. Το μοντέλο αυτό, που έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε μικρότερα κανάλια, υιοθετείται τώρα και από το Mega και τον ΑΝΤ1.


Σχολιάστε εδώ