Υπάρχει και φιλότιμο…

Στην επιστολή, μεταξύ άλλων, ο κ. Κάτσαρης αναφέρει:

«Παρόλο που δεν κατονομάζετε την εταιρεία μας, τη φωτογραφίζετε έμμεσα όταν λέτε “υπάρχουν κάποιες ναυτιλιακές που ζουν από το μεταφορικό έργο που διαθέτει το νησί” αλλά δεν διαθέτουν φιλότιμο.

Η Hellenic Seaways επέλεξε να μη βροντοφωνάξει το γεγονός ότι μετέφερε δωρεάν 74 πυροσβέστες και 3 οχήματα κατά τη διάρκεια της προσπάθειας κατάσβεσης των καταστροφικών πυρκαγιών, όπως επίσης και 150 κυπαρίσσια που μετέφερε το κρουαζιερόπλοιο “Orient Queen” στο νησί της Χίου, αλλά λόγω των γεγονότων κατάπλευσε στη Μυτιλήνη.

Το αν έχουμε φιλότιμο ή όχι ας κριθεί από το γεγονός ότι όχι μόνο ανταποκριθήκαμε άμεσα σε όλα τα αιτήματα που λάβαμε για παροχή βοήθειας κατά τη διάρκεια των φωτιών στη Χίο φέτος το καλοκαίρι, αλλά και από την προσφορά μας σε συλλόγους, οργανισμούς και φορείς της Χίου στα 7 χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

Ο κόσμος της Χίου γνωρίζει καλά και αναγνωρίζει, χρόνια τώρα, τους δεσμούς της Hellenic Seaways με το νησί, δεσμούς που οι ποιοτικές υπηρεσίες της εταιρείας μας καθιστούν όλο και πιο στενούς από το 2005 που το νεότευκτο πλοίο “Νήσος Μύκονος” δρομολογήθηκε στη συγκεκριμένη γραμμή, αλλάζοντας ριζικά τις συνθήκες του ταξιδιού και τα δεδομένα της εποχής».

Σ.σ.: Ευχαριστούμε την Hellenic Seaways για την ευαισθησία της να απαντήσει στο σχόλιό μας και την επισήμανσή της ότι δεν την αναφέραμε ονομαστικά. Πάντως ούτε τη φωτογραφίσαμε, γιατί δεν είναι η μόνη εταιρεία που δραστηριοποιείται στη γραμμή… Μένουμε δε στη διαβεβαίωσή της ότι δεν πήρε χρήματα για τη μεταφορά πυροσβεστών και πυροσβεστικών οχημάτων στη Χίο.


Σχολιάστε εδώ