Κρούσεις και lobbying για το αγγελιόσημο
Σε εξέλιξη οι συζητήσεις στην κυβέρνηση για το μέλλον του αγγελιοσήμου. Η κυβέρνηση βρίσκεται σε επαφή με όλους τους ενδιαφερομένους, την ίδια ώρα που μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες, τμήματα πολυεθνικών πιέζουν για την πλήρη κατάργησή του, διότι θέλουν να διατηρήσουν το καθεστώς των επιστροφών, οι οποίες και αποτέλεσαν μέρος της κρίσης των ΜΜΕ. Η κυβέρνηση εξετάζει δύο ενδεχόμενα: Να προχωρήσει σε ενιαία καταβολή για όλα τα Μέσα του αγγελιοσήμου από τους διαφημιζόμενους, αφού αναγνωρίζει πως χωρίς αυτό θα καταρρεύσουν οι επιχειρηματίες των ΜΜΕ. Εκεί είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο το αγγελιόσημο να διατηρηθεί, αλλά να μειωθεί κατά 50% και να επεκταθεί στο Internet, κάτι που δεν επιθυμούν οι ιδιοκτήτες των sites, που, σημειωτέον, έχουν έδρα εκτός Ελλάδας. Η υπόθεση δεν έχει λήξει, αφού πρέπει να οριστούν τα κριτήρια βάσει των οποίων θα χαρακτηρίζεται ένα site ενημερωτικό (έδρα, αριθμός εργαζομένων κ.ά.) και θα μπορεί να παίρνει διαφήμιση από το κράτος. Όμως, παραμένει ανοιχτό θέμα για την «τρόικα», εν όψει και της επόμενης δόσης στη χώρα, η απευθείας μεταφορά του αγγελιοσήμου στον προϋπολογισμό, καθώς οι εκδότες στις σχετικές συζητήσεις υποστηρίζουν πως δεν πρόκειται για «οιονεί εργοδοτική εισφορά».