Έδωσαν δουλειά σε 400 ανέργους και οι 100 την αρνήθηκαν!

Την περασμένη Δευτέρα έληξε η προθεσμία για να παρουσιαστούν στις εργασίες τους οι 400 προσληφθέντες και από αυτούς εμφανίστηκαν μόνο οι 300! Οι 100 έχουν προφανώς ανάγκη να δουλέψουν! Τώρα θα επαναληφθεί η διαδικασία, για να καλυφθούν οι 100 θέσεις αυτές από τους επιλαχόντες! Θυμίζουμε ότι τα προγράμματα αυτά είναι διάρκειας πέντε μηνών με μηνιαίο μισθό 625 ευρώ και πλήρη ασφαλιστική κάλυψη. Παράγοντες του δήμου ανέφεραν πως όσοι δεν προσήλθαν για να πιάσουν δουλειά, είτε έχουν εξασφαλίσει κάποια άλλη εργασία, ενδεχομένως «μαύρη» είτε λόγω του καλοκαιριού απασχολούνται σε κάποιο εποχικό επάγγελμα (σερβιτόροι, ξενοδοχοϋπάλληλοι κ.λπ.). Γεγονός πάντως είναι ότι το 20% των προσληφθέντων στα προγράμματα εργασίας των δήμων μέσω ΜΚΟ δεν αποδέχτηκαν τους διορισμούς τους, παρότι με βάση τα δικαιολογητικά που προσκόμισαν ήταν στη χειρότερη οικονομική κατάσταση.

****

// Μια πολύ ωραία πρωτοβουλία πήρε το σωματείο «Όλοι Μαζί», που δραστηριοποιείται ως κίνημα πολιτών στη Β΄ Πειραιά και ιδιαίτερα στον Κορυδαλλό. Το σωματείο, που ιδρύθηκε πριν από λίγους μήνες από τον πολιτευτή της περιοχής Μιχάλη Νικητάκη, ήδη συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό τετραδίων, σχολικών βοηθημάτων, στιλό, μολυβιών και ό,τι χρειάζεται ένας μαθητής για το σχολείο, τα οποία θα μοιράσει σε παιδιά φτωχών οικογενειών της Β΄ Πειραιά, που λόγω της κρίσης δεν θα μπορούσαν να πάνε στο σχολείο τους, σε λίγες μέρες που θα αρχίσει η νέα χρονιά, όπως θα ήθελαν.

// Αυτή η φωτιά της Χίου ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτική για το… φιλότιμο που έχουν κάποιες ναυτιλιακές εταιρείες που ζουν από το μεταφορικό έργο που διαθέτει το νησί. Συγκεκριμένα, όπως μάθαμε, από το λιμάνι του Πειραιά μεταφέρθηκαν πολλά πυροσβεστικά οχήματα και μηχανήματα προς τη Χίο για να βοηθήσουν στην κατάσβεση της καταστροφικής φωτιάς. Οι ναυτιλιακές εταιρείες όμως απαίτησαν πρώτα να πληρωθούν τα ναύλα για οχήματα και προσωπικό και μετά επέτρεψαν τη φόρτωση στα πλοία τους. Και τους πυροσβέστες που πήγαιναν να δώσουν τη μάχη τους με τις φλόγες δεν τους κέρασαν ούτε έναν καφέ! Αντίθετα, στην επιστροφή, η ΝΕΛ μετέφερε όλα τα οχήματα και τα μηχανήματα στον Πειραιά δωρεάν, όπως και τους πυροσβέστες, στους οποίους παραχώρησε και καμπίνες διακεκριμένης θέσης για να ξεκουραστούν! Κάτι τέτοιες στιγμές είναι που κάνουν κάποιους να ξεχωρίζουν…

// Οριστικό «όχι» στην προτεινόμενη κατασκευή λιμένος κρουαζιερόπλοιων στο Δέλτα του Φαλήρου είπε ο δήμαρχος Πειραιά Β. Μιχαλολιάκος τόσο στον πρόεδρο της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιέρας και Φορέων Ναυτιλίας Θ. Κόντε όσο και στον γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Κώστα Μουντζούρη, κατά τις συναντήσεις που είχε μαζί τους την περασμένη Τετάρτη και την Πέμπτη. Ο δήμαρχος διευκρίνισε ότι δεν υπάρχει θέμα μεταφοράς της κρουαζιέρας από τον Πειραιά, ειδικά τώρα που έχουν εγκριθεί τα έργα επέκτασης του λιμενοβραχίονα του λιμανιού, ακριβώς για να δημιουργηθούν νέες θέσεις προσέγγισης των κρουαζιερόπλοιων. Σίγουρα, τόνισε, υπάρχει κυκλοφοριακό πρόβλημα και δυσκολεύονται τα πούλμαν με τους τουρίστες να βγουν από την πόλη, αλλά αυτό μπορεί να λυθεί με την κατασκευή υπόγειας οδικής αρτηρίας που θα συνδέει το λιμάνι με το ΣΕΦ, κάτι που επίμονα ζητά εδώ και έναν χρόνο ο δήμος…

// Είχαμε γράψει παλαιότερα ότι η διοίκηση του ΟΛΠ είχε καταργήσει απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που αφορούσε τη στάθμευση τουριστικών λεωφορείων στην Ακτή Μιαούλη, γιατί η λεωφόρος του… ανήκει! Στην ίδια εταιρεία που έχει τα τουριστικά λεωφορεία τα οποία σταθμεύουν στο σημείο που… ενοχλεί τον ΟΛΠ, γιατί είναι «καλή θέση» και αφού την έχει «πιάσει» η συγκεκριμένη εταιρεία δεν μπορεί να μπει άλλη, έστειλε έγγραφο και το υπουργείο Τουρισμού, ζητώντας της να αλλάξει θέση και να σταθμεύουν τα οχήματά της σε άλλο σημείο! Τι συμβαίνει τελικά; Όλοι έχουν λόγο στο λιμάνι του Πειραιά εκτός από τον… Πειραιά; Οι αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου της πόλης στην οποία ανήκει το λιμάνι είναι… κουρελόχαρτα και ισχύουν μόνο οι αποφάσεις της διοίκησης του ΟΛΠ και του υπουργείου Τουρισμού; Για να σοβαρευτούμε λίγο… Γιατί έτσι όπως πάμε στο τέλος θα αρχίσει να βγάζει… φιρμάνια για το λιμάνι και το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης! Μη χειρότερα…

// Ένα σκάφος-κόσμημα βρέθηκε πριν από λίγες μέρες στο λιμάνι του Πειραιά και το θαύμαζαν όλοι όσοι το έβλεπαν. Πρόκειται για το ιστιοφόρο «ARC GLORIA» που ανήκει στο Πολεμικό Ναυτικό της Κολομβίας. Το πλοίο ήρθε την περασμένη Τρίτη και αναχώρησε προχθές το απόγευμα. Το «GLORIA» είναι ένα σπανιόλικο παραδοσιακό σκαρί ηλικίας 38 ετών κι ένα από τα μεγαλύτερα ιστιοφόρα πλοία στον κόσμο. Στη διάρκεια της ζωής του έχει κάνει τον γύρο του κόσμου δεκάδες φορές, έχοντας επισκεφτεί 60 χώρες, με κύριο σκοπό την ενίσχυση της Ειρήνης και της Αλληλεγγύης σε όλο τον κόσμο. Ταυτόχρονα αποτελεί στην κυριολεξία μια πλωτή κιβωτό του κολομβιανού πολιτισμού, της τέχνης, της μουσικής, της γεωγραφίας και των εθνικών προϊόντων της Κολομβίας, όπως των βιβλίων, των λουλουδιών, των σμαραγδιών και του καφέ. Κατά την παραμονή του στον Πειραιά το επισκέφθηκαν πολλοί επώνυμοι παράγοντες της πόλης και της ναυτιλίας μας, που ξεναγήθηκαν από τον πρόξενο της Κολομβίας στην Αθήνα Γιώργο Σπανό.

// Έφυγε την περασμένη βδομάδα από τη ζωή ο διοικητής του Κρατικού Νοσοκομείου Νίκαιας Χρήστος Ρέσσος, «χτυπημένος» από την επάρατη νόσο. Ο εκλιπών ήταν καλός γιατρός, ενώ είχε διατελέσει και πρόεδρος του ΕΚΑΒ. Όλοι όσοι τον γνώριζαν μίλαγαν με τα καλύτερα λόγια τόσο για το ήθος του και την προσφορά του όσο και για τη δουλειά του. Στο Κρατικό, το μεγαλύτερο νοσοκομείο σε κίνηση ασθενών στα Βαλκάνια και στρατηγικής σημασίας για την ευρύτερη περιοχή, ο Ρέσσος κατέβαλε τεράστια προσπάθεια για τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του εξοπλισμού του. Ο πρόεδρος του ΠΕΣΥΔΑΠ και μέλος της διοίκησης του Κρατικού, Γρηγόρης Γουρδομιχάλης, δήλωσε: «Γνώρισα τον Χρήστο Ρέσσο μέσα από την κοινή μας προσπάθεια. Θεωρούσε και είχε πάντα ως πρώτο στόχο την καλύτερη προσφορά υπηρεσιών υγείας στους απλούς πολίτες. Θυμάμαι για παράδειγμα με πόση αγωνία ενεργούσε για να αποκτήσει επιτέλους ένα τόσο μεγάλο νοσοκομείο, όπως το Κρατικό, μαγνητικό τομογράφο. Παράλληλα ήρθε σε μετωπική σύγκρουση με οργανωμένα συμφέροντα, αποκάλυψε υποθέσεις κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος και παρά τη δύσκολη κατάσταση της υγείας του δεν έκανε ούτε βήμα πίσω. Ήταν παράδειγμα δημόσιου λειτουργού, αφοσιωμένου και αποτελεσματικού. Για τον λόγο αυτό είναι δυσαναπλήρωτο το κενό που αφήνει».


Σχολιάστε εδώ