Κόντρα ΟΛΠ – εφοπλιστών κρουαζιέρας για το λιμάνι στο Δέλτα
Η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιέρας και Φορέων Ναυτιλίας, στη συνάντηση που είχε το προεδρείο της με τον γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής κ. Μουντζούρη, συμφώνησε να προωθηθεί η ιδέα της δημιουργίας νέου λιμένα κρουαζιέρας στο Φαληρικό Δέλτα.
Η περιοχή, κατά τους φορείς της κρουαζιέρας, έχει πολλά πλεονεκτήματα, με κυριότερο το ότι τα πούλμαν με τους επιβάτες θα «βγαίνουν» κατευθείαν στη Συγγρού και θα φθάνουν αμέσως στην Ακρόπολη.
Η εξέλιξη αυτή προκάλεσε πολύ σκληρή ανακοίνωση του προέδρου της ΟΛΠ ΑΕ Γ. Ανωμερίτη, στην οποία αναφέρεται πως στο σχέδιο Νόμου «Αθήνα 2021» προβλέπεται ρητά ότι λιμάνι της κρουαζιέρας θα είναι ο Πειραιάς και επικουρικά το Λαύριο. Θέμα για λιμάνι στο Δέλτα του Φαλήρου ποτέ δεν έχει τεθεί από κανέναν!
Άλλωστε, όπως επισημαίνει ο κ. Ανωμερίτης, η κατασκευή νέου λιμανιού στην περιοχή θα στοιχίσει 2-4 δισ. ευρώ, τη στιγμή που η ΟΛΠ ΑΕ έχει προγραμματίσει έργα ύψους 420 εκατ. ευρώ για την επέκταση του λιμανιού του Πειραιά, προκειμένου να δημιουργηθούν 6 νέες προβλήτες για κρουαζιερόπλοια.
Η αντίδραση του Γ. Ανωμερίτη ξένισε τους παράγοντες της κρουαζιέρας, οι οποίοι επισήμαναν ότι σπεύδει να απορρίψει μια ρεαλιστική πρόταση χωρίς καν να προχωρήσει σε διάλογο, τη στιγμή μάλιστα που το υπουργείο Ναυτιλίας, διά της Γενικής Γραμματείας Λιμένων, την αποδέχεται!
Το θέμα φαίνεται ότι θα πάρει διαστάσεις τις επόμενες μέρες, αφού οι φορείς του κλάδου των κρουαζιέρων θα επιμείνουν στην πρότασή τους και θα οξύνουν την κόντρα τους με τον ΟΛΠ.