Κάτω στον Πειραιά
Όπως είπε, οι μπλε κάδοι τοποθετήθηκαν στην πόλη χωρίς προηγουμένως να ενημερωθεί ο κόσμος, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα και η ανακύκλωση να μην πετυχαίνει τον στόχο της. Γι’ αυτό, κατέληξε, είναι επιτακτική ανάγκη η εκπαίδευση του πολίτη σχετικά με το θέμα αυτό, όπως και με τη διαχείριση των ανακυκλούμενων ειδών.
// Θα είμαστε μαζί σας στον αγώνα που κάνετε για το λιμάνι, για τη διεκδίκηση χώρων από τον ΟΣΕ και τον χώρο του ΣΕΦ, καλά κάνατε και μπήκατε στο οικόπεδο του ΙΚΑ και το αναμορφώνετε, καλά κάνετε και διεκδικείτε την Πειραϊκή και τον αιγιαλό, όμως στο θέμα της πλαζ δεν μπορούμε να συναινέσουμε. Δεν γίνεται. Ο δήμος θα πρέπει να αξιοποιήσει και να λειτουργήσει μόνος του τις παραλίες, χωρίς ανάμειξη επιχειρηματιών. Τη δήλωση αυτή έκανε ο εκπρόσωπος του συνδυασμού του ΣΥΡΙΖΑ στο δημοτικό συμβούλιο Γιάννης Καρδαράς, για να πάρει την απάντηση από τον δήμαρχο ότι ενώ λέει τα πάντα για τις παραλίες, αποφεύγει να μιλήσει για το ότι δεν θα υπάρχει εισιτήριο για κανέναν και η είσοδος είναι ελεύθερη σε όποιον θέλει να κάνει μπάνιο ή βόλτα στις πλαζ του Πειραιά.
// Πάνω από 1 εκατ. ευρώ κατάφερε να διασφαλίσει ο Δήμος Πειραιά από το «Πράσινο Ταμείο», προκειμένου να προχωρήσει σε περιβαλλοντικές δράσεις και επέκταση του αστικού πρασίνου. Το ποσόν έχει ήδη εγκριθεί και εντός των ημερών θα εισπραχθεί. Ο Πειραιάς είναι από τους πρώτους δήμους που πέτυχαν να πάρουν χρήματα από το «Πράσινο Ταμείο» κι αυτό σίγουρα κάτι λέει…
// Πρόγραμμα από την ΕΕ ύψους 270.000 ευρώ διασφάλισε ο δήμος για τη συντήρηση των αγαλμάτων της πόλης. Τις επόμενες μέρες αναμένεται να ανακοινωθεί παρόμοιο πρόγραμμα που θα καλύπτει όλη την Αττική. Και μία απορία: Όλα αυτά τα προγράμματα, που ανακουφίζουν κάποιους άνεργους, και δημιουργούν τις προϋποθέσεις να γίνουν κάποια έργα χρήσιμα και αποδοτικά για την κοινωνία και την πόλη, πού βρίσκονταν; Σε ποια συρτάρια αράχνιαζαν τα τελευταία χρόνια; Και γιατί;
// Στη Δικαιοσύνη προσέφυγε ο αντιπεριφερειάρχης Πειραιά Στ. Χρήστου, προκειμένου να εντοπιστούν και να υποστούν τις νόμιμες συνέπειες εκείνοι που κλέβουν συστηματικά υλικά από δρόμους του Πειραιά, με αποτέλεσμα να μη λειτουργούν οι σηματοδότες, να μη λειτουργεί ο φωτισμός και να κινδυνεύει η ζωή των οδηγών και των επιβαινόντων στα οχήματα που κινούνται. Όπως αναφέρει στη μηνυτήρια αναφορά του ο κ. Χρήστου, υπάλληλοι της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά έκαναν επανειλημμένα αυτοψίες σε κεντρικούς δρόμους και διαπίστωσαν μια πρωτοφανή… λεηλασία! Συγκεκριμένα, διαπιστώθηκε ότι έχουν καταστραφεί και αφαιρεθεί στη Λεωφόρο Ανδρέα Παπανδρέου, στη Λεωφόρο Ειρήνης, στη Λεωφόρο Δημοκρατίας και στις σήραγγες Δραπετσώνας παροχικά καλώδια μεταξύ των πίλαρ, καλώδια τροφοδοσίας των ιστών φωτισμού, ηλεκτρολογικοί πίνακες, μαντεμένια καπάκια φρεατίων, καθώς και εξοπλισμός των πυροσβεστικών μέσων και στόμια του πυροσβεστικού δικτύου.
// Αχ, βρε Χονδροκούκη. Πάνω που μας έδωσες τη χαρά με την επιτυχία σου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Στίβου, μας την πήρες πίσω μ’ αυτήν την ιστορία του ντοπαρίσματος. Κάποιοι στα Μανιάτικα είχαν βάλει στα μαγαζιά φωτογραφίες με το μετάλλιο στο στήθος και τώρα τις κατεβάζουν… Γιατί;
// Μια καλλιτέχνης που έχει ιδιαίτερη ευαισθησία για τον Πειραιά και επανειλημμένα έχει εκφράσει την αγάπη της για την πόλη μας έχει ανοίξει τα φτερά της και αναδεικνύει το ταλέντο της τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Πρόκειται για τη γλύπτρια Κέλλυ Αθανασιάδου, η οποία παρουσιάζει από αύριο και μέχρι τις 10 Αυγούστου τη συλλογή της «Πυθαγόρεια Τετρακτύς» στην Γκαλερί «Απόλλων» της Πάρου. Την ίδια συλλογή είχε παρουσιάσει τον περασμένο μήνα με εξαιρετική επιτυχία στο αθηναϊκό κοινό, σε ατομική έκθεσή της στο Ζάππειο. Η συλλογή αποτελείται από μεταλλικά γλυπτά, που φιλοτέχνησε η εικαστικός εμπνευσμένη από την Τετρακτύ του Πυθαγόρα, σε μια αναδρομή στην αρχαιοελληνική γεωμετρική δομή. Με ευδιάκριτη τη χαρακτηριστική πλέον τεχνοτροπία της, η γλύπτρια τοποθέτησε στο οπτικό επίκεντρο του θεατή τις αυστηρές αναλογίες των όγκων και την αρμονία όπως αυτή εφαρμόζεται με τη χρήση του πυθαγόρειου συστήματος. Με τον τρόπο που επεξεργάστηκε το βασικό της υλικό, το ατσάλι, ανέδειξε μέσα από τα έργα της τις φιλοσοφικές ιδιότητες που απέδιδαν οι Πυθαγόρειοι στους αριθμούς.