Άφησαν ακάλυπτα τα νησιά

Για το πρώτο θέμα έγινε χαμός, καθώς το ΣΑΣ άφησε χωρίς πλοία τα νησιά, αφού επέτρεψε την αποδρομολόγηση δύο, χωρίς να υποχρεώσει τις εταιρείες να τα αντικαταστήσουν ή να αυξήσουν τα δρομολόγια των άλλων πλοίων τους! Όπως ήταν φυσικό, οι τοπικοί φορείς ξεσηκώθηκαν και ο υπουργός Ναυτιλίας Κώστας Μουσουρούλης συγκάλεσε σύσκεψη για να βρεθεί λύση.

Στη σύσκεψη στην οποία μετείχε και ο αντιπεριφερειάρχης Νήσων Δημ. Κατσικάρης αποφασίστηκε να κληθούν οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη γραμμή να καλύψουν τα κενά.

Την ίδια στιγμή που «κόβονταν» τα δύο πλοία από μία γραμμή που τα είχε ανάγκη, το ΣΑΣ επέτρεπε τη δρομολόγηση ενός νέου στη γραμμή Πειραιά-Χίου-Μυτιλήνης για 3 μήνες, λόγω «έκτακτων αναγκών»! Θυμίζουμε ότι ο νόμος αναφέρει πως για να δρομολογηθεί ένα πλοίο σε κάποια γραμμή θα πρέπει να κάνει αίτηση μέχρι 31 Ιανουαρίου για να δρομολογηθεί από 1ης Νοεμβρίου του ίδιου έτους (νόμος 2932). Εκτός, βέβαια, έκτακτων αναγκών. Αλλά τι ανάγκες έκτακτες μπορεί να έχει μια γραμμή όπου δραστηριοποιούνται 3 εταιρείες (ΝΕΛ, HELLENIC, Καλλιμασιάς) με 4 πλοία κι ένα Ro-Ro; Για τον ίδιο λόγο άλλωστε το ΣΑΣ προ μηνός είχε απορρίψει αίτημα της ΝΕΛ για έκτακτη δρομολόγηση πλοίου της στα Δωδεκάνησα! Τι σημαίνει αυτό; Μήπως ότι κάποιοι πάνε να ποδηγετήσουν την ακτοπλοΐα αδιαφορώντας για τον κόσμο, φροντίζοντας μόνο για τα συμφέροντά τους;

Ελπίζουμε ότι ο νέος υπουργός Κώστας Μουσουρούλης θα κάνει την τομή και δεν θα επιτρέψει σε κάποιους να κάνουν «παιχνιδάκια». Γιατί ούτε η εποχή ούτε οι συνθήκες επιτρέπουν να συνεχίζουν κάποιοι το… πάρτι στην ακτοπλοΐα…


Σχολιάστε εδώ