MUSIC+MEDIA

// Παρόλες τις αντιξοότητες της εποχής, προκαλεί αισιοδοξία το ότι αρκετές μεγάλες διοργανώσεις που γίνονται αυτόν τον καιρό πηγαίνουν καλά. Μία από αυτές ήταν και η συναυλία των Evanescence, την οποία διοργάνωσε ο Ντέμης Νικολαΐδης και η προσέλευσή της ξεπέρασε κάθε προσδοκία.
Ο Ντέμης Νικολαΐδης επένδυσε με την Eleven για τη δημιουργία μιας από τις πιο εξελιγμένες πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για εκδηλώσεις και μέσα από τη συνεργασία του με όλα τα καταστήματα του δικτύου του ΟΤΕ διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο πώλησης εισιτηρίων στην Ελλάδα.

// Ένα άλλο είδος εκδηλώσεων-happening πραγματοποιεί ο Εν Λευκώ της Αλεξάνδρας Δασκαλοπούλου. Στα νέα στούντιο στο Μαρούσι, με κλίμα και διάθεση που θυμίζει περισσότερο Λονδίνο, κάθε Παρασκευή απόγευμα παρουσιάζει τα 5/25 Sessions 5 λεπτά συνέντευξη, 25 λεπτά μουσική από νέους καλλιτέχνες πέραν του ότι μεταδίδεται ζωντανά, μαγνητοσκοπείται με αντίστοιχη αισθητική και ανεβαίνει στο YouTube.

// Το YouTube ετοιμάζεται πυρετωδώς να λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά. Δειλά έκανε τα πρώτα βήματα την περίοδο των εκλογών μέσα από τη συνεργασία του με το Protagon, ενώ τώρα, με την αναμενόμενη συμφωνία με την ΑΕΠΙ, θα είναι έτοιμο τον Σεπτέμβρη για να βγει κανονικά στην ελληνική αγορά.

// Αυτό θα δημιουργήσει πολύ σύντομα ένα επιπλέον έσοδο για τους περισσότερους έλληνες παραγωγούς, το οποίο όσο περνάει ο καιρός μπορεί να γίνει αρκετά σημαντικό ώστε να αποτελέσει και το βασικό τους έσοδο.

// Οι δισκογραφικές που είναι παρακλάδια πολυεθνικών δεν δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς οι ίδιες δεν έχουν να εισπράξουν κάτι – τα δικαιώματα αποδίδονται από κεντρικές συμφωνίες στο εξωτερικό με την Google.

// Το ενδιαφέρον τους επικεντρώνεται αυτήν τη στιγμή περισσότερο στο να πείσουν τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας να κινηθούν πιο γρήγορα στο να λανσάρουν νέες υπηρεσίες μουσικής, καθώς όσες έτρεχαν μέχρι σήμερα φαίνεται να έχουν καταρρεύσει.

// Ακόμα και η προσπάθεια της Vodafone να μοιράσει πολύ δωρεάν περιεχόμενο δεν φαίνεται να προσέλκυσε το κοινό στις υπηρεσίες οι οποίες θεωρούνται πλέον παρωχημένες.

// Το ενδιαφέρον εστιάζεται στις υπηρεσίες streaming, όπου ο ANT1 ετοιμάζεται να προχωρήσει με αναθεωρημένα και μικρότερα πλάνα για το Simfy, ενώ Cosmote και Vodafone εξετάζουν τις επιλογές που έχουν ανάμεσα σε Deezer, Spotify και τη δημιουργία δικών τους λύσεων.

// Όσο όμως το βάρος των πολυεθνικών πέφτει στην αναζήτηση πιο μαζικών εσόδων, ατονεί το ενδιαφέρον τους για πιο επιθετική ανάπτυξη του τοπικού τους ρεπερτορίου.

// Αυτό έχει αφήσει τα τελευταία χρόνια μεγάλο κενό, το νεανικό τμήμα του οποίου υπάρχουν πλέον σχήματα που το καλύπτουν.

// Τις επόμενες εβδομάδες θα αρχίσουν να αποκαλύπτονται και άλλα σχέδια, ώστε και άλλα ρεπερτόρια στα οποία οι πολυεθνικές δεν δείχνουν προσήλωση να καλυφθούν.


Σχολιάστε εδώ