MUSIC+MEDIA

// Προβληματισμός επικρατεί στη ραδιοφωνική αγορά, καθώς η συρρίκνωση της διαφημιστικής πίτας κάνει την πλειονότητα των ραδιοφωνικών σταθμών να έχει πρόβλημα επιβίωσης.

// Την κατάσταση αυτή την αντιμετωπίζει εδώ και μήνες η αγορά της Θεσσαλονίκης και αρκετοί από τους ιδιοκτήτες έχουν φτάσει στο σημείο μέχρι και να κλείσουν τους ραδιοφωνικούς σταθμούς τους.

// Η κατάσταση στην Αθήνα δεν έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, αλλά δεν αποκλείεται να οδηγηθούν εκεί οι ιδιοκτήτες μικρών ραδιοφωνικών σταθμών αν δεν μπορέσουν να βρουν άλλες λύσεις.

// Μία από αυτές που συζητιούνται έντονα είναι να αρχίσουν οι συστεγάσεις και η χρήση κοινών πόρων, ώστε να μοιραστούν τα έξοδα, αλλά και το ενδεχόμενο να υπάρξει κοινή «εμπορική» πολιτική.

// Υπό αυτές τις συνθήκες, καλλιτέχνες και επιχειρηματίες λαϊκού ρεπερτορίου έχουν βρει πρόσφορο έδαφος ώστε με μικρή «διαφημιστική» επένδυση να πετυχαίνουν έντονη παρουσία στο playlist ραδιοφωνικών σταθμών και μέσω αυτού αναρρίχηση στα charts.

// Με αφορμή αυτό το θέμα ξεκίνησε και πάλι η συζήτηση για τον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνεται η βαθμολογία στο chart του media inspector.

// Ένας ακόμα λόγος ήταν ο πρόσφατος «εμπλουτισμός» της βάσης των ραδιοφωνικών σταθμών με μερικούς ακόμη, οι οποίοι εκπέμπουν στον ευρύτερο Νομό Αττικής.

// Η βαρύτητα με την οποία κάθε σταθμός συμμετέχει σε αυτό το chart ουσιαστικά του δίνει έμμεσα και μια διαπραγματευτική δύναμη απέναντι στις δισκογραφικές εταιρείες, καθώς είναι εφικτό να παρουσιάζεται ως πιο σημαντική η μία φορά που θα παίξει κάποιος ένα τραγούδι απέναντι στις δέκα που θα το παίξει κάποιος άλλος.

// Ένα ακόμα θέμα που φαίνεται να προβληματίζει τις δισκογραφικές είναι το ότι ο άνθρωπος που έχει δημιουργήσει το media inspector είναι ταυτόχρονα διευθυντής ραδιοφωνικού σταθμού ο οποίος «συγγενεύει» με δισκογραφική.

// Το γεγονός είναι ότι δεν έχει δοθεί καμία αφορμή για να εγείρονται τέτοια θέματα, οπότε η αναμόχλευση του ζητήματος φαίνεται να είναι περισσότερο σχετική με το ότι η δισκογραφική αυτή επιχειρεί να μεγαλώσει σημαντικά διά της απορροφήσεως της δραστηριότητας πολυεθνικής.

// Απέδωσαν οι προσπάθειες του Simfy να βρει τρόπο να μπει στην ελληνική αγορά, καθώς φαίνεται ότι βρήκε στέγη στον Όμιλο ANT1. Ο Θοδωρής Κυριακού, ο οποίος εκτός από το Facebook έχει επενδύσει και στο Spotify, εκτιμά τη δυναμική της streaming μουσικής και έδωσε το πράσινο φως για να κλειδώσει η συμφωνία με το Simfy.

// Το Simfy δεν φαίνεται να έχει συμφωνήσει ακόμα με όλες τις δισκογραφικές. Τα minimum guarantees που προσφέρει είναι σημαντικά χαμηλότερα από αυτά που ζητούν, και δεν φαίνεται να ξεπερνά τα 100.000 ευρώ.

// Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι, αν η υπηρεσία ξεκινήσει, θα προσφερθεί αυτόνομα στους καταναλωτές από το Simfy και τον ANT1, και όχι από κάποιον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό, κάτι που σημαίνει ότι μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα η υπόθεση αυτή.


Σχολιάστε εδώ