Πάνω από 2,5 εκατ. επιβάτες «χάθηκαν» από το «Ελ. Βενιζέλος»

Υπολογίζεται ότι τα τελευταία δυόμισι χρόνια έχουν χαθεί πάνω από 2,5 εκατ. επιβάτες και η οικονομική ζημία που έχει το αεροδρόμιο εξαιτίας του γεγονότος αυτού ξεπερνάει τα 50 εκατ. ευρώ! Η μείωση της διακίνησης επιβατών από το εξωτερικό έχει φτάσει φέτος στο 18%, ενώ η αντίστοιχη στο εσωτερικό ξεπερνάει το 9%. Αν στα ποσοστά αυτά προστεθούν και εκείνα των προηγούμενων χρόνων, αντιλαμβανόμαστε για πόσο υψηλά ποσοστά μιλάμε…

Η μείωση της διακίνησης επιβατών στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» οφείλεται στη γενικότερη κρίση, εξαιτίας της οποίας ο κόσμος είναι φοβισμένος και έχει περιορίσει τις δαπάνες για ταξίδια και διακοπές. Σημαντικό ρόλο στη μείωση στο εσωτερικό διαδραματίζει και το ότι οι αεροπορικές εταιρείες κρατάνε ψηλά τις τιμές των εισιτηρίων, παρότι επιδοτούνται από την εταιρεία διαχείρισης του αεροδρομίου για να έχουν προσιτές τιμές!

Ένας άλλος παράγοντας που συντελεί στη μείωση της διακίνησης επιβατών από το «Ελ. Βενιζέλος» είναι και το ότι η Αττική δεν είναι πλέον ελκυστικός τόπος προορισμού. Οι συνεχείς διαδηλώσεις, τα επεισόδια και τα χημικά, που ήταν στην… ημερήσια διάταξη τα τελευταία δύο χρόνια, «έσβησαν» την Αθήνα από τον χάρτη των καλών τουριστικών προορισμών και φυσικά αποθάρρυναν όσους σχεδίαζαν να την επισκεφθούν. Όμως, η «βουτιά» στη διακίνηση επιβατών μπορεί να οφείλεται στην Αθήνα, που δεν είναι πλέον… περιζήτητη όπως παλαιότερα, αλλά έχει επιπτώσεις και στις υπόλοιπες περιοχές της χώρας. Από τη στιγμή που ο τουρίστας δεν έρχεται στην Ελλάδα, δεν επιλέγει για προορισμό του τη χώρα μας, δεν χάνει μόνο η Αθήνα… Χάνει όλη η Ελλάδα, χάνουν πολλοί τουριστικοί προορισμοί γύρω από την Αττική.

Το χειρότερο απ’ όλα όμως είναι πως η αρνητική εικόνα που καταγράφεται στη διακίνηση επιβατών στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» δεν προβλέπεται ότι θα ανατραπεί σύντομα. Δηλαδή η έξοδος από το… τούνελ είναι ακόμα μακριά…


Σχολιάστε εδώ