MUSIC+MEDIA

// Δεν φαίνεται να καταλήγει σύντομα η υπόθεση των δύο πολυεθνικών (Sony και Warner) και της παρουσίας τους στην Ελλάδα.

// Οι ξένες εταιρείες ζητούν δεσμεύσεις τις οποίες καμία ελληνική επιχείρηση δεν φαίνεται αυτήν τη στιγμή διατεθειμένη να αναλάβει. Και αυτό (όπως και πολλά ακόμα) θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα των εκλογών και το αν θα μπορέσει να υπάρξει σταθερότητα.

// Την αδρανοποίηση που επικρατεί στην ευρύτερη δισκογραφική αγορά επιχειρεί να εκμεταλλευτεί η Universal, η οποία και λόγω της επικείμενης απορρόφησης της ΕΜΙ στελεχώνεται διαρκώς, συγκεντρώνοντας αρκετά στελέχη από την αγορά.

// Οι ραγδαίες οικονομικές εξελίξεις οδηγούν σε μεγάλες αλλαγές στον τοπικό χάρτη της δισκογραφίας, και με μια γιγαντωμένη Universal – EMI πολλοί θα επιδιώξουν να δημιουργήσουν έναν αντίποδα.

// Προφανής πόλος για πολλούς είναι οι ξένοι κατάλογοι Sony – Warner, αλλά δεν πρέπει να βγάζει κανείς από την εξίσωση τον σημαντικό κατάλογο της Lyra, ο οποίος ανήκει στην Εταιρεία Γενικών Εκδόσεων του Κώστα Γιαννίκου, ούτε και το ότι ενδέχεται ένα κομμάτι της δραστηριότητας της ΕΜΙ να αποσπαστεί, είτε οικειοθελώς είτε ως αντίδραση στη μεγάλη συγχώνευση.

// Συνεχίζεις τις διερευνητικές επαφές η Deezer στην Ελλάδα, ψάχνοντας τρόπο να ξεκινήσει τη δραστηριοποίησή της, αποφεύγοντας όμως να μιλήσει με τις δισκογραφικές.

// Η συζήτηση με τον Όμιλο ΟΤΕ δεν κατέληξε κάπου, η Vodafone αναζητεί λύση σε επίπεδο group, κι έτσι αυτήν την εποχή έχει προσεγγίσει τη Wind προσπαθώντας να πείσει τον τηλεπικοινωνιακό οργανισμό να επενδύσει στις υπηρεσίες της.

// Η παράλληλη συζήτηση που είχε η Deezer με τον Όμιλο ANT1 δεν κατέληξε σε αίσιο αποτέλεσμα, καθώς φαίνεται πως ο Θοδωρής Κυριακού προτιμά να περιμένει πότε το Spotify θα είναι έτοιμο να έρθει στην Ελλάδα, ώστε να επιδιώξει τη συνεργασία μαζί του.

// Ο Θ. Κυριακού διατηρεί το first option σε μια τέτοια περίπτωση, καθώς μέσω διαφόρων fund αποτελεί έμμεσο επενδυτή στο Spotify, τη μεγαλύτερη σήμερα εταιρεία streaming, με αποτίμηση η οποία φαίνεται να ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο δολάρια.

// Αντίστοιχη υπηρεσία επιχειρεί να φέρει στην Ελλάδα και ένα ακόμα ηχηρό επιχειρηματικό όνομα, το οποίο αργά αλλά σταθερά επενδύει τον τελευταίο καιρό στον ευρύτερο χώρο της μουσικής.

// Η εμπειρία από τον αντίστοιχο χώρο στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι χρήσιμη, καθώς φαίνεται πως δεν έχει σημασία πότε μπαίνει κάποιος, αλλά πόσο καλή είναι η υπηρεσία και πόσο πλήρες ρεπερτόριο έχει.

// Υπό αυτές τις συνθήκες, η μία μετά την άλλη οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε αυτόν τον χώρο αποχωρούν με τεράστιες ζημίες και αφήνουν το Spotify να γιγαντώνεται.

// Σημαντική παράμετρος είναι το ότι, παρ’ όλα τα μεγέθη του, οι μόνοι που προς το παρόν επωφελούνται είναι οι δισκογραφικές: Τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί, Μέσα Ενημέρωσης, επιχειρηματίες και καλλιτέχνες λαμβάνουν «ψίχουλα»…


Σχολιάστε εδώ