«Πήρε κεφάλι» το internet
Προβληματική για μία ακόμη φορά η προβολή των υποψηφίων κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου. Το μήνυμα των υποψηφίων χάθηκε στην υπερπροβολή των λαμπερών πολιτικών το τελευταίο δεκαπενθήμερο, ενώ για πρώτη φορά το διαδίκτυο, κυρίως μέσω του enikos.gr, του protagon και του tvxs, πήρε προβάδισμα και έβγαλε και ειδήσεις, μετά και το «όχι» του Αλ. Τσίπρα στο Mega. Στα χαρακτηριστικά της προεκλογικής περιόδου είναι η τηλεμαχία μεταξύ των υποψηφίων, που δεν έγινε με ευθύνη των δύο μεγάλων κομμάτων, όπως επίσης και η παλαιολιθική αντίληψη της απαγόρευσης δημοσίευσης δημοσκοπήσεων δεκαπέντε ημέρες πριν από τις εκλογές. Αντιθέτως, στο internet, όπου δεν υπάρχουν οι απαγορεύσεις για τα ΜΜΕ, διακινήθηκε άφθονη φημολογία σχετικά με τις τάσεις του εκλογικού σώματος και ταυτόχρονα, όπως και στις εφημερίδες, υπήρξαν και διαφημίσεις υποψηφίων, ακόμη και σε σάιτ που δεν έχουν υπογραφή και υπεύθυνο, με προφανές το ερώτημα σε ποιες εταιρείες έγιναν οι τιμολογήσεις… Οι ρυθμίσεις δεν έγιναν διότι η προηγούμενη κυβέρνηση καταχώνιασε το νομοσχέδιο Χυτήρη με τις διατάξεις για τα ενημερωτικά σάιτ. Ο αντιμνημονιακός λόγος βρήκε διέξοδο, παράλληλα με τα κηρύγματα των ακροδεξιών, στο internet, αφού στους μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς η ατζέντα ήταν προκαθορισμένη.