MUSIC+MEDIA
// Το ραδιοφωνικό θρίλερ συνεχίζεται, καθώς η πτώση του διαφημιστικού εσόδου, και λόγω εκλογών, κινείται σε επίπεδα 40% σε σχέση με πέρυσι.
// Αυτό έχει κάνει λίγο πιο συγκρατημένους όσους ήθελαν να πάρουν κάποιο ραδιόφωνο από τις τράπεζες, οι οποίες, από τη δική τους πλευρά, φαίνεται να προτιμούν να διατηρήσουν στα βιβλία τους ένα περιουσιακό στοιχείο με υψηλή αποτίμηση παρά να το δώσουν στις τιμές που είναι κάποιοι διατεθειμένοι να προχωρήσουν.
// Είναι, λοιπόν, απορίας άξιο με ποιον τρόπο φαίνεται να έχει προχωρήσει η συμφωνία της Eurobank με τον ANT1 για τον Nitro, καθώς θεωρείται απίθανο να συμφώνησαν να πληρώσουν δύο εκατ. ευρώ και να αναλάβουν ενάμισι ακόμα σε υποχρεώσεις.
// Λόγω απώλειας διαφημιστικού εσόδου, οι προσφορές και τα «πακεταρίσματα» στην αγορά δίνουν και παίρνουν.
// Σε πρωταγωνιστικό ρόλο ο Όμιλος του Star Channel, ο οποίος επιθετικά προσπαθεί να αντλήσει έσοδα από τον χώρο της μουσικής.
// Από τη μια πλευρά, στον τομέα των συναυλιών, όπου με όχημα τη Spicy το Star μπαίνει «media χορηγός» σε εκδηλώσεις σε περίπτωση που η κοινή εταιρεία με Φοίβο αναλάβει «συμπαραγωγός» της εκδήλωσης.
// Αυτό δεν συμβαίνει άκριτα, καθώς η επιλογή έχει να κάνει κυρίως με εκδηλώσεις που είναι πιθανό να είναι πετυχημένες και με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσουν να φέρουν έσοδο στο Star.
// Σε μια τέτοια εξίσωση όλοι φαίνεται να κερδίζουν: Ο παραγωγός της συναυλίας κάνει πιο πιθανό το ενδεχόμενο να πάει καλά η εκδήλωση βάζοντας ένα Μέσο να την προωθεί πιο εντατικά, αλλά και το Μέσο, έστω και «υποτιμολογημένα», εισπράττει για τη χρήση του διαφημιστικού του χρόνου.
// Κάτι αντίστοιχο σκέφτεται το Star Channel και στην περίπτωση της Sony: ότι αποκτώντας πρόσβαση σε έναν τεράστιο κατάλογο ξένου ρεπερτορίου αλλά και σε μια καλή ομάδα ελλήνων καλλιτεχνών, από την προωθητική δύναμη του Star, αλλά και τις δυνατότητες ρευστοποίησης που διαθέτει ο «αδελφός» μηχανισμός των Αττικών Εκδόσεων, μπορούν όλοι να βγουν ωφελημένοι.
// Το videoclip είναι άλλος ένας τομέας στον οποίο υπάρχει κινητικότητα, καθώς η έλλειψη ρευστού έχει οδηγήσει σε διάφορες δημιουργικές προσεγγίσεις την αγορά.
// Το όχημα, λοιπόν, που χρησιμοποιείται από προϊόντα και από κάποια Μέσα Ενημέρωσης είναι: Θα σου φτιάξω εγώ το videoclip, αλλά θα τραγουδήσεις εκεί που θα σου πω χωρίς να πληρωθείς.
// Όπως είναι διαμορφωμένο το σκηνικό, το προϊόν φαίνεται να υπερεκμεταλλεύεται την κατάσταση – με ένα ποσό αγοράζει και παρουσία σε ένα κλιπ, και χρήση του καλλιτέχνη, και δωρεάν διαφήμιση. Όλοι οι άλλοι, χωρίς να το αντιλαμβάνονται, δουλεύουν για αυτό.
// Στο παρελθόν, ακόμα και σε εποχές ευμάρειας, τέτοια φαινόμενα είχαν κάνει την εμφάνισή τους, αλλά επειδή η αγορά τα αντιμετώπισε ως ευκαιρίες για «αρπαχτή» πολύ γρήγορα έλαβαν τέλος. Η παραγωγή του περιεχομένου, τόσο η ηχητική όσο και η οπτική, είναι μια επένδυση στην οποία τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο οφείλει να έχει ο μουσικός παραγωγός. Όταν αυτό δεν συμβαίνει, το αποτέλεσμα είναι να μην το αγκαλιάζει το κοινό.