Αποκάλυψη για το «πάρτι» των λογαριασμών του Δημοσίου

Συνέντευξη-παρέμβαση της Νίκης Μπουτάρη στο περιοδικό «Marketing Week». Την ώρα που τα media καταρρέουν, η πρόεδρος της Arrow Advertising περιγράφει το σκηνικό της «φούσκας» στη διαφήμιση, ενώ –θυμίζουμε– είναι σε εξέλιξη εισαγγελική έρευνα για το καθεστώς των επιστροφών στη διαφήμιση, από την Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ελένη Ράικου.

«Στο «πάρτι» των λογαριασμών του Δημοσίου δεν ήμουν καλεσμένη και δεν ξέρω καθόλου να χορέψω στον ρυθμό της μουσικής τους», δηλώνει περιγράφοντας αυτό που έγινε τα προηγούμενα χρόνια με τα χρήματα των φορολογουμένων. Μιλώντας για το κράτος, δηλώνει πως «είδαμε τις προθεσμίες υποβολής προτάσεων μία-δύο εβδομάδων, τις προκηρύξεις που “φωτογραφίζουν” τον εκλεκτό ανάδοχο». Και συνεχίζει: «Είδαμε την “απορρόφηση” τεράστιων κονδυλίων από την ΕΕ κύρια για να ξοδευτούν ή να διανεμηθούν ανάλογα με τις εκάστοτε σκοπιμότητες σε καμπάνιες χωρίς λόγο ύπαρξης».

«Οι πελάτες ήταν φτωχαδάκια μπροστά στους διαφημιστές»

Η Νίκη Μπουτάρη κάνει λόγο για «υπερτιμημένο δημιουργικό προϊόν, φουσκωμένες υπεραποδόσεις διαφημιστικών κονδυλίων, υπερτιμημένα στελέχη με τίτλους δύο-τριών λέξεων, με αντίστοιχο δυσανάλογο lifestyle και συμπεριφορές χαλίφη στη θέση του χαλίφη». Και ρίχνει τη «βόμβα». «Οι πελάτες ήταν φτωχαδάκια μπροστά στους διαφημιστές με τα σκάφη και τα ελικόπτερα». Καμία διαφάνεια, καμία καθαρότητα, «τεχνοτροπίες» λογιστικές, του τύπου «βαφτίζουμε το κρέας φασολάδα για να το πούμε νηστίσιμο» και άλλα τέτοια «γνωστά και ύποπτα».


Σχολιάστε εδώ