Μικρή αλλαγή στις επιλογές του κοινού

Μικρή υποχώρηση καταγράφουν τα ποσοστά θεαματικότητας των καναλιών που μετρά κάθε εβδομάδα η Nielsen. Η πτώση σε όλα τα κανάλια, με εξαίρεση τον ΣΚΑΪ και τη ΝΕΤ, που εξηγείται από το ότι ήταν τα μόνα κανάλια που είχαν ενημέρωση τις ημέρες της απεργίας της ΕΤΙΤΑ, συμπληρώνεται από την αύξηση τηλεθέασης στα «άλλα κανάλια». Το ποσοστό κατά μέσο όρο για την πανελλαδική τηλεθέαση την περασμένη εβδομάδα ήταν της τάξεως του 11,8%. Ποσοστό που πριν από μερικούς μήνες ξεπερνούσε ελάχιστα το 8% πανελλαδικά. Φαίνεται πως τα περιφερειακά κανάλια της Αττικής, που μπήκαν δυναμικά στο παιχνίδι της τηλεοπτικής ενημέρωσης, κάνουν πια τη διαφορά.

Πηγή: Nielsen Audience Measurement
2/4 – 8/4 26/3 – 1/4
MEGA 22,2 22,6
ANT1 16,4 18,1
ALPHA 12,8 13
STAR 10,3 11,1
NET 9 8
ΣΚΑΪ 8,6 7
ET3 3,8 3,6
ET1 2,1 2,2
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 0,5 0,5


Σχολιάστε εδώ