Το 2016 θα φθάσει το Μετρό στον Πειραιά

Δεν ξέρουμε αν θα είναι καλύτερος ή ωραιότερος, αλλά σίγουρα θα είναι πιο σύγχρονος και πιο δημιουργικός. Το Μνημόνιο Συνεργασίας μεταξύ δήμου και Μετρό ΑΕ, που εγκρίθηκε την περασμένη Τετάρτη σχεδόν ομόφωνα στο δημοτικό συμβούλιο περιλαμβάνει σημαντικές αλλαγές και ρυθμίσεις, οι οποίες θα συμβάλουν στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού προβλήματος του Πειραιά, ενώ θα βελτιώσουν ριζικά τη συγκοινωνία, που σήμερα δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Συγκεκριμένα, το Μνημόνιο προβλέπει: Επέκταση της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά μέχρι το 2016, υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά, με δημιουργία σταθμού στα Καμίνια, επέκταση της γραμμής τραμ προς τον Πειραιά, με προέκταση στο Πέραμα, με ταυτόχρονη κατάργηση του monorail. Επίσης, η Μετρό ΑΕ θα αναλάβει με δικά της έξοδα να υλοποιήσει τις μονοδρομήσεις που έχουν σχεδιαστεί να γίνουν στην πόλη και ιδιαίτερα εκείνη στην Ακτή Θεμιστοκλέους στην Πειραϊκή, που θα συνδυαστεί με την ανάδειξη των Μακρών Τειχών. Τέλος, θα κατασκευαστεί και υπόγειο πάρκινγκ για ΙΧ στον Τινάνειο Κήπο.

Ο δήμαρχος Β. Μιχαλολιάκος, αναφερόμενος στην έλευση του Μετρό στον Πειραιά το 2016, δήλωσε ότι «κανένας δεν έχει δικαίωμα να γιορτάζει για το γεγονός, αφού το τραμ έπρεπε να έρθει πρώτο στον Πειραιά και όχι τελευταίο! Οι πολιτικές δυνάμεις που διαχειρίζονταν τότε τις τύχες της χώρας, αν και είχαν ως εκλογική τους περιφέρεια την Α’ Πειραιά, δεν έκαναν τίποτα για να έρθει γρήγορα το Μετρό στην περιοχή μας, και βέβαια κανένας από τους τότε ισχυρούς (νομάρχες, περιφερειάρχες κ.λπ.) δεν πίεσε προς αυτή την κατεύθυνση».

// Αντίθετος εμφανίστηκε ο εκπρόσωπος του συνδυασμού «Λιμάνι της Αγωνίας» Γιάννης Καρδαράς στη δημιουργία υπόγειου πάρκινγκ στον Τινάνειο Κήπο. Όπως είπε, στόχος δεν είναι να αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλης, αλλά να εξυπηρετηθεί το διπλανό νεοκλασικό Μέγαρο Σπυράκη, το οποίο έχει εξαγοράσει ο Όμιλος Χαραγκιώνη για να το κάνει… ξενοδοχείο!


Σχολιάστε εδώ