Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ και η ανέγερση των ιδιόκτητων γραφείων της

Το εν λόγω κτίριο προοριζόταν για τη στάθμευση αυτοκινήτων (πάρκινγκ) και ως εκ τούτου αφενός δεν πληροί τις εκ του νόμου προβλεπόμενες απαιτήσεις για τη στέγαση γραφείων, αφετέρου καθίσταται επικίνδυνο για την υγεία των εργαζομένων εντός αυτού.

Με την ολοκλήρωση του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας και του γειτνιάζοντος υπόγειου αμαξοστασίου, κρίθηκε τότε σκόπιμο να προχωρήσει η σύνταξη σχετικής μελέτης για τη στέγαση των γραφείων της εταιρείας σε ιδιόκτητο κτίριο άνωθεν του υπόγειου αμαξοστασίου, που θα κατασκευαζόταν σύμφωνα με τις σύγχρονες επιβαλλόμενες απαιτήσεις.

Όμως με την ολοκλήρωση της μελέτης αρχίζει και η εφαρμογή «των σύγχρονων νεοελληνικών μεθόδων», ώστε με κάθε δυνατό τρόπο να εμποδιστεί η προώθηση της κατασκευής του έργου, φθάνοντας μάλιστα οι ιθύνοντες στο σημείο να χρησιμοποιήσουν πρόθυμους περιβαλλοντολόγους –οι οποίοι βεβαίως ουδόλως ενοχλήθηκαν από την ανέγερση στην περιοχή του υψηλότερου κτίσματος της εφημερίδας «Έθνος»– επιδιώκοντας βεβαίως τελικώς και τη ματαίωσή του.

Γιατί; Μα είναι ηλίου φαεινότερον, αφού σε σημερινές τιμές η ανά τετραγωνικό μέτρο τιμή ενοικίασης του ακατάλληλου κτιρίου προς στέγαση γραφείων ανέρχεται σε 20 ευρώ, ενώ αντιστοίχως, για μια εύλογη περίοδο δεκαπενταετίας, προς απόσβεση του κόστους κατασκευής του ιδιόκτητου και σύγχρονου κτιρίου η τιμή ανά τετραγωνικό μέτρο υπολογίζεται ρεαλιστικά σε 11 ευρώ.

Κατόπιν τούτου, με απλά λόγια, ο νοών νοείτω!

Ε. Κολώνιας
Πολιτικός Μηχανικός


Σχολιάστε εδώ