«Κούρεμα» 40% στη συμφωνία Publicis – καναλιών εθνικής εμβέλειας
Η ρύθμιση φαίνεται πως θα περιλάβει «κούρεμα» της τάξεως του 40% στις οφειλές της εταιρείας προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά ενώ το θέμα αυτό δείχνει να κλείνει, ανοίγουν άλλα, όπως αυτό της Ashley. Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζει το ενδεχόμενο να προσφύγει στο άρθρο 99, όπως και οι εταιρείες United Media και Zenteam, ενώ κανονικά λειτουργούν η εταιρεία Politics και η Le Spot Production. Από τον όμιλο αποχώρησε για «προσωπικούς λόγους» ο Γρηγόρης Τσιμογιάννης. Στην υπόθεση της κατάρρευσης των διαφημιστικών παρενέβη ο Χρήστος Παπαπολύζος, πρόεδρος ΝΑ Ευρώπης της DDB, ο οποίος σε άρθρο του στο «Έθνος της Κυριακής» έκανε λόγο για «αλεξιπτωτιστές» που έφεραν τον κλάδο στο σημερινό σημείο απαξίωσης και «ευτυχώς αποχωρούν». «Ήρθαν από το πουθενά, έκαναν παιχνίδι με τις επιστροφές των Μέσων για να κερδίσουν τζίρους, βάζοντας σε δεύτερη μοίρα την πραγματική ουσία, που είναι η δύναμη της ιδέας», αναφέρει τώρα ο πρώην πρόεδρος της ΕΔΕΕ. Θυμίζουμε πως η Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών μέχρι και τον περασμένο Απρίλιο δεν δεχόταν τις κατηγορίες «περί φούσκας», όπως είχε γράψει σε άρθρο του ο Α. Καρακούσης στο «Βήμα», με τον πρόεδρό της Δ. Μαύρο να μιλάει για κλάδο που συκοφαντείται και να ζητάει παρέμβαση για το αγγελιόσημο! Στο συνέδριο που έγινε για την κρίση στην επικοινωνία οι διαφημιστές παραλίγο να… φάνε τους εκπροσώπους των ΜΜΕ που, έστω και καθυστερημένα, έθεσαν θέμα «επιστροφών». Επί της ουσίας, όλοι γνωρίζουν πως δίπλα στις διαφημιστικές εταιρείες είχε δημιουργηθεί ένα χρηματοπιστωτικό σύστημα που δεν είχε σχέση με τη δραστηριότητα των Μέσων. Εκεί, λοιπόν, φαίνεται πως δεν ήταν διαφανείς όλες οι διαδικασίες. Η κυβέρνηση προς το παρόν παρακολουθεί τα ζητήματα από απόσταση.