Η Τουρκία προκαλεί με ταινία για την Άλωση
Μάλιστα, το «1453» θα μεταφερθεί και στη μικρή οθόνη. Η εταιρεία θα δώσει 25 εκατ. για την παραγωγή 30 επεισοδίων.
Σύμφωνα με αυτά που δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρείας από το Κατάρ, Αχμέντ Αλ Χασέμι, η δημιουργία του «1453», πέραν του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, είναι σημαντική γιατί θα κάνει γνωστό σε ένα ευρύ κοινό την προσωπικότητα του Πορθητή!
Η ταινία παρουσιάζει τη ζωή του Σουλτάνου έως και τη στιγμή της εισβολής, στις 29 Μαΐου του 1453. Πληροφορίες αναφέρουν ότι οι Έλληνες στρατιώτες στην ταινία εμφανίζονται να σκύβουν το κεφάλι στην τουρκική υπερδύναμη. Σημειώνεται ότι το τρέιλερ της ταινίας, το οποίο σύμφωνα με τη «Χουριέτ» μέσα σε μια μέρα το παρακολούθησαν 1.670.000 άτομα, κόστισε 600 χιλιάδες δολάρια και γυρίστηκε σε 1,5 μήνα.
Αυτήν τη στιγμή το πιο δυναμικό εξαγώγιμο οπτικοακουστικό προϊόν της Τουρκίας, τα σίριαλ και πλέον και οι ταινίες, προβάλλονται σε 40 χώρες του κόσμου και ουσιαστικά αποτελούν όπλο της τουρκικής προπαγάνδας με στόχο τη βελτίωση της εικόνας της Τουρκίας. Μόνο στο διεθνές τηλεπαζάρι των Καννών MIPCOM μέσα σε τέσσερις μέρες πουλήθηκαν 25 σίριαλ.
Σε αντίθεση με την Τουρκία που χρησιμοποιεί την τηλεοπτική – κινηματογραφική βιομηχανία της χώρας για την προώθηση του δόγματος Νταβούτογλου για το «Στρατηγικό βάθος», η Ελλάδα… κοιμάται, διαλύει τη δική της κινηματογραφική και τηλεοπτική παραγωγή και αγοράζει με συνέπειες στον πολιτισμό της την τουρκική!