Μοναδικοί μονομάχοι το MEGA και ο ΑΝΤ-1

Σε μάχη μπρα-ντε-φερ έχει εξελιχθεί ο ανταγωνισμός στο τηλεοπτικό τοπίο με βασικούς παίκτες στο δίπολο το MΕGA και τον ΑΝΤ-1.

Όπως φαίνεται πλέον, η οικονομική κρίση πέταξε εκτός ανταγωνισμού τα υπόλοιπα κανάλια -το ALTER βάζει λουκέτο, ο ALPHA λειτουργεί χωρίς πρωινή ζώνη και με πολλές επαναλήψεις και το STAR βλέπει τα νούμερα τηλεθέασης να πέφτουν κατακόρυφα. Φωτεινή εξαίρεση ο ΣΚΑΪ, που έπιασε το νόημα και το έριξε στην ενημέρωση, με την Πόπη Τσαπανίδου να παίρνει κεφάλι ακόμη και από τα φιλόδοξα πρωινάδικα των δυο σταθμών, αλλά και τα κανάλια τοπικής εμβέλειας όπως EXTRA και KONTRA, τα οποία οσονούπω ανανεώνονται.

Πάντως, μέσα σ’ αυτό το συννεφιασμένο σκηνικό το MΕGA και ο ANT-1 συνεχίζουν να προβάλλουν πρόγραμμα συγκεντρώνοντας και τα μεγαλύτερα ποσοστά τηλεθέασης.

Η τηλεοπτική ένδεια είναι ορατή πλέον διά γυμνού οφθαλμού, με αποτέλεσμα η όποια διαφημιστική πίτα να μοιράζεται μεταξύ των δύο μεγάλων καναλιών που αντέχουν ακόμη. Δεν αποκλείεται λοιπόν το γεγονός αυτό να προκαλέσει σύντομα ανακατατάξεις στον τηλεοπτικό χώρο, συρρικνώνοντας περισσότερο τις δραστηριότητες και εκτοπίζοντας δυνάμεις, αν δεν δεχθούν τη συνεργασία ή τη συγχώνευση.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιστροφή των ελληνικών σειρών στο πρόγραμμα του MEGA έτυχε θερμής υποδοχής. Για πρώτη φορά, οι πρεμιέρες δεν έγιναν μέσα στον Σεπτέμβριο, όπως αυτό συνέβαινε τις παλιές, καλές εποχές, ούτε καν τον Οκτώβριο, που συνέβαινε τα τελευταία χρόνια, αλλά στα μέσα Νοεμβρίου!

Το βράδυ της Δευτέρας δύο καινούργιες ελληνικές σειρές επιδόθηκαν στη μάχη της τηλεθέασης κάνοντας τα μηχανάκια της Nielsen Audience Measurement να χτυπάνε κόκκινο! Νικητής της Δευτέρας είναι το «Πίσω στο σπίτι» (MEGA)! Η πρεμιέρα της -ας την πούμε- κωμικής σειράς κέρδισε το 24% του πληθυσμού (2.445.000 τηλεθεατές), ποσοστό 48,9% επί των ανοικτών δεκτών. Την ίδια στιγμή στον ΑΝΤ-1 το «Wipe out» του Γιώργου Λιανού ανέβαινε στο 17,3% στο σύνολο και το 21% στο νεανικό κοινό.

Η δεύτερη πρεμιέρα, το «Με λένε Βαγγέλη» (MEGA), έδωσε σαφώς καλύτερα δείγματα. Την παρακολούθησε το 22,9% του πληθυσμού (2.327.000 τηλεθεατές), ποσοστό 45,5% επί των ανοικτών δεκτών. Απέναντι, στον ΑΝΤ-1, τη Νάντια Μπουλέ, τον Τρύφωνα Σαμαρά και τις άλλες διάσημες… τσιρίδες στο «Black out» παρακολούθησε το 14,8% του πληθυσμού (1.503.000 τηλεθεατές), ποσοστό 29,4% στο σύνολο και 40,3% στο νεανικό κοινό.


Σχολιάστε εδώ