Διαφήμιση μόνο τοις μετρητοίς

Είναι μια δραματική αλλαγή, η οποία πραγματοποιείται κάτω από τις συνθήκες της ασφυκτικής πίεσης στα ΜΜΕ από την έλλειψη ρευστότητας και το παιχνίδι των επιστροφών. Τότε, όταν το «Π» είχε επισημάνει το ζήτημα, κανείς δεν άκουγε…

Η κίνηση των τεσσάρων προς τις διαφημιστικές εταιρείες έχει και τη σύμφωνη γνώμη του Συνδέσμου των Διαφημιζομένων Ελλάδος, συνεπώς είναι μια πράξη που έχει την υποστήριξη ενός μεγάλου τμήματος της αγοράς. Στην επιστολή προς τα media shops και τις διαφημιστικές εταιρείες με αντίστοιχα τμήματα, οι σταθμοί δηλώνουν πως από την 1η Νοεμβρίου τα επί πιστώσει τιμολόγια θα εξοφλούνται με επιταγές τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία έκδοσης των τιμολογίων. Οι επιταγές αυτές θα προσκομίζονται στα λογιστήρια των σταθμών εντός 25 ημερών. Τα τιμολόγια μετρητοίς θα πρέπει να εξοφλούνται εντός 30 ημερών από το κλείσιμο του κάθε μήνα, με καθιέρωση ποινής. Αν ξεπεραστεί το διάστημα αυτό, ακυρώνεται η συμφωνία Μέσου και διαφημιστικής και τα τιμολόγια αυτά μετατρέπονται σε επί πιστώσει. Αντιθέτως, στην περίπτωση που θα εξοφλούνται αμέσως τα τιμολόγια θα παρέχεται επιπλέον έκπτωση 4%.

Στην περίπτωση που οι διαφημιστικές εταιρείες αποκτήσουν δυσμενή οικονομικά στοιχεία ή δεν είναι συνεπείς στις πληρωμές τους, η κατάθεση της εντολής για τις διαφημίσεις θα γίνεται είτε με την κατάθεση μετρητών είτε με επιταγές πελατών που θα τυγχάνουν της αποδοχής των τηλεοπτικών σταθμών.

***

Μηνυτήριες αναφορές για απάτη και υπεξαίρεση εναντίον της Leo Burnett ετοιμάζουν τα ΜΜΕ που είχαν συναλλαγές με τη διαφημιστική εταιρεία. Οι μηνύσεις, όπως πληροφορείται το «Π», θα κατατεθούν το επόμενο χρονικό διάστημα.


Σχολιάστε εδώ