Σκουπίδια ο θησαυρός!
Μόνο θλίψη δημιούργησε η εκπομπή «Fab 5», παρά τα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης! Μπορεί να την είδαν 1.125.000 τηλεθεατές και να έπιασε 23,8% επί των ανοικτών δεκτών και στα νεανικά κοινά να άγγιξε το 33,5%, ωστόσο ο στόχος της ψυχαγωγίας δεν επιτεύχθηκε!
Παλιακά αστεία, με πολλά σεξιστικά υπονοούμενα μεταξύ ώριμων ανδρών και ανταγωνισμοί άνευ ουσίας μεταξύ του Γαβαλά, του Σαμαρά και του Ψινάκη, έτσι για το θεαθήναι.
Οι τρεις κύριοι άλλοτε με σνομπ ύφος, άλλοτε με εξυπνακίστικο χιούμορ κινούσαν ουσιαστικά τα νήματα μιας εκπομπής που δεν είχε καμία κατεύθυνση παρά μόνο το χαβαλέ.
Η σκηνοθεσία της εκπομπής μίζερη, χωρίς ταχύτητα και μοντέρνα ματιά. Μια δευτεροκλασάτη εκπομπή, η οποία ως κόνσεπτ έχει να δώσει κάτι το πρωτοπόρο, αλλά πνίγηκε σε μια λαϊκή ματιά τόσο σε εικόνα όσο και άποψη.
Σε αντίστοιχη εκπομπή του εξωτερικού οι ειδήμονες δάσκαλοι του στυλ πραγματικά μαθαίνουν τον υποψήφιο πώς να ντύνεται και να φέρεται. Στην ελληνική βερσιόν, απλά σύρθηκε ένας αρρενωπός άνδρας να κάνει μπότοξ και απορούμε βέβαια και πώς το δέχθηκε…
Σε μια εποχή που ο τηλεθεατής θέλει το βράδυ να χαλαρώσει και να ξεχαστεί, το «Fab 5» δεν κατάφερε να κάνει λίφτινγκ στην καθημερινότητα και στην ψυχολογία μας.
Όσο για το «Dancing οn ice», αυτό που μας έμεινε ήταν κρύα αστεία ανάμεσα σε κριτές και παίκτες, κρύα παρουσίαση, κρύα σκηνοθεσία, κρύο πλατό και οι χορευτές σαν στήλη άλατος…
Πολύ ζέσταμα, προπόνηση και δουλειά τόσο στο λόγο όσο και στην κίνηση και στη διάθεση θέλει το φιλόδοξο και πανάκριβο «Dancing», γιατί μπορεί οι «επώνυμοι» διαγωνιζόμενοι να έχουν κάνει ένα μεγάλο προσωπικό κατόρθωμα, ώστε μέσα σε δυο μήνες να έχουν μάθει να τσουλάνε πάνω στον πάγο, αλλά αυτό δεν συνιστά ένα συναρπαστικό θέαμα για το τηλεοπτικό κοινό και, ως γνωστόν, η τηλεόραση είναι εικόνα που πρέπει να σου κρατά το ενδιαφέρον στο κόκκινο, γιατί αλλιώς υπάρχει και το ζάπινγκ…
Η πρώτη εκπομπή σημείωσε εντυπωσιακά νούμερα, παρά τη μεγάλη καθυστέρηση λόγω των πολιτικών εξελίξεων. Συγκεκριμένα 1.168.000 τηλεθεατές συντονίστηκαν με τα λιφτ, τα σπιράλ, τα τόλουπ και τα άξελ των χορογράφων και των παικτών, ο μέσος όρος τηλεθέασης άγγιξε το 37,8% στο σύνολο και τo 40,8% στο νεανικό κοινό! Μάλιστα το γυναικείο κοινό από 15-24 έσπασε τα ρεκόρ τηλεθέασης καθώς η τηλεθέαση έφτασε στο 69,9%, ενώ το χαμηλότερο ποσοστό τηλεθέασης (23%) εντοπίστηκε στους άνδρες 45-64. Ωστόσο, μην ξεχνάμε ότι ήταν η πρώτη εκπομπή και ένα καινούργιο κόνσεπτ για την ελληνική τηλεόρασης άρα το θέμα που τίθεται από εδώ και στο εξής είναι τι παραπάνω μπορούν να μας δώσουν οι συγκεκριμένοι διαγωνιζόμενοι ανά εβδομάδα…
Τουλάχιστον ας δουλέψουν δυο λέξεις… Άνεση και χιούμορ! Με λίγα λόγια, το σόου έχει σκοπό το «τσαλάκωμα» των «celebrities», το γέλιο, τη χαρά, το παιχνίδι και τις έξυπνες ατάκες.