MUSIC+MEDIA

// Γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα για τη γερμανική streaming μουσική υπηρεσία Simfy, η οποία ετοιμάζεται να δραστηριοποιηθεί και στη χώρα μας.
// Σύμφωνα με πληροφορίες, το Simfy, μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών του με τις περισσότερες πολυεθνικές στη χώρα μας, βρίσκεται σε προχωρημένες συνομιλίες με την Hellas On Line, προκειμένου πριν από το τέλος του χρόνου η υπηρεσία να διατεθεί στο ελληνικό κοινό.
// Η Hellas On Line κινείται επιθετικά, με πολύ γρήγορους ρυθμούς, και επιχειρεί με το συνεχές λανσάρισμα καινούργιων υπηρεσιών να καλύψει την απόσταση από τους δύο άλλους μεγάλους παρόχους, τον ΟΤΕ και τη Forthnet.
// Η μεν Forthnet βρίσκεται παγιδευμένη στην τεράστια επένδυση της Nova, η οποία εξαγοράστηκε σε τεράστιες αποτιμήσεις εξαιτίας της μεγάλης κερδοφορίας αλλά και της οικονομικής ευφορίας που επικρατούσε πριν από χρόνια.
// Σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική: Η Nova είναι ζημιογόνος δραστηριότητα για τη Forthnet, όχι μόνο λόγω της οικονομικής κρίσης, που έχει φθείρει τη συνδρομητική βάση, αλλά κυρίως λόγω του ανταγωνισμού με τον ΟΤΕ.
// Ο ανταγωνισμός αυτός έχει αναγκάσει τη Forthnet να ανεβάσει το κόστος του προγράμματος της Nova: Γνωρίζοντας ότι ο μόνος τρόπος να μη βουλιάξει η επένδυση αυτή είναι να συνεχίσει να έχει το καλύτερο δυνατό πρόγραμμα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τα έπαιξε όλα για όλα φέτος και έκλεισε τις σημαντικότερες αθλητικές μεταδόσεις, καταβάλλοντας όμως υψηλότατο τίμημα.
// Αυτό, σε συνδυασμό με το ότι παρά την κρίση όλο και περισσότεροι συνδρομητές έχουν μεγάλες επίπεδες τηλεοράσεις και απαιτούν περιεχόμενο υψηλής ευκρίνειας, δηλαδή ακόμα περισσότερη δορυφορική χωρητικότητα, εκτόξευσε τα κόστη της Nova, μετατρέποντάς τη σε ζημιογόνο δραστηριότητα.
// Ζημιογόνο, αλλά τόσο δυνατή σε συνδρομητικό περιεχόμενο, που δεν έχει ανάγκη να επενδύσει σε καμία άλλη υπηρεσία, όσο καινοτόμος κι αν είναι, κάτι που σημαίνει ότι η Forthnet διαγράφεται από τη λίστα των παικτών που θα μπορούσαν να παίξουν στον χώρο της μουσικής.
// Μια ελαφρώς αντίστοιχη ανάγνωση μπορεί να έχει και η κατάσταση στον ΟΤΕ. Ως μεγαλύτερος Οργανισμός της χώρας, βρίσκεται παγιδευμένος στο να πρέπει να προσπαθήσει μέσα σε αυτήν την οικονομική κρίση να συγκρατήσει το κόστος του.
// Ύστερα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις κατάφερε να έρθει σε συμφωνία με τα συνδικαλιστικά σωματεία για μείωση του εργατικού κόστους, ενώ λίγες εβδομάδες αργότερα ξεκίνησε μια καταιγιστική προβολή της δορυφορικής τηλεοπτικής πλατφόρμας του.
// Τα σχόλια εσωτερικά στον Οργανισμό ήταν επικριτικά, καθώς δεν είναι λίγοι αυτοί που θεωρούν ότι ήταν ατυχής η συγκυρία του λανσαρίσματος μιας υπηρεσίας που κρίνεται κατώτερη των προσδοκιών σε επίπεδο προγράμματος, γεγονός που μαρτυρεί και η ίδια η γενικόλογη καμπάνια του Οργανισμού.
// Προς το παρόν, λοιπόν, δεν φαίνεται και ο ΟΤΕ να είναι έτοιμος να προχωρήσει σε κάποια σημαντική επένδυση για λανσάρισμα μουσικής υπηρεσίας.
// Αυτό φαίνεται ότι διαμορφώνει ένα περιβάλλον ιδιαίτερα καλό για την Hellas On Line προκειμένου να αποκτήσει ηγετικό ρόλο και να μεγαλώσει έτσι την αξία μεταπώλησής της για τη μέρα που θα διαμορφωθούν οι συνθήκες, μετά την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού, για τη συνεργασία Vodafone και Wind.


Σχολιάστε εδώ