Διαφημίσεις με μετρητά

Πριν εκδηλωθεί η πολιτική κρίση, έχοντας να αντιμετωπίσει τα φαινόμενα τύπου Leo Burnett – Publicis, η αγορά συζητούσε έναν τρόπο ώστε να υπάρξει ένα νέο σύστημα πληρωμών, από τη στιγμή που οι τράπεζες σταμάτησαν να δίνουν δάνεια και δεν δέχονται την κατάθεση επιταγών. Σύμφωνα με πληροφορίες, προσανατολίζονται σε ένα σύστημα με καθαρούς όρους και κυρίως με την άμεση καταβολή μετρητών. Μια δεύτερη συζήτηση που είναι σε εξέλιξη αφορά την άτυπη συμφωνία για μείωση του μεταξύ τους ανταγωνισμού.
Δηλαδή, να αποδεχθούν, κυρίως οι μεγάλοι, πως ο κάθε σταθμός έχει κάποιες ημέρες υψηλής θεαματικότητας και ο ανταγωνιστής του δεν θα πρέπει να βάζει απέναντι ένα προϊόν υψηλής απήχησης. Μέχρι τώρα όμως δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική συμφωνία. Όλα θα κριθούν στο τέλος του μήνα, όταν θα φανεί ποια θα είναι τα διαφημιστικά προγράμματα των εταιρειών και πώς θα κατανεμηθούν στους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Μια άλλη λύση θα μπορούσε να είναι οι συγχωνεύσεις και οι συνεργασίες, αλλά το σχετικό νομοσχέδιο εγκαταλείφθηκε για άγνωστους λόγους το περασμένο καλοκαίρι.
Το κανάλι επικοινωνίας μεταξύ ΑΝΤ1 και Alpha εξακολουθεί να υφίσταται, αλλά τα πάντα θα κριθούν από τις εξελίξεις στο πολιτικό σκηνικό.


Σχολιάστε εδώ