Στον… αέρα και πάλι ο διαγωνισμός για τον «χρυσό ναύλο»!
Και αυτήν τη φορά όμως είναι ζήτημα αν θα γίνει η αξιολόγηση των προσφορών, καθώς οι όροι του διαγωνισμού είναι ίδιοι με τους δύο προηγούμενους που δεν… ευδοκίμησαν!
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, υπάρχουν καταγγελίες για όρους που «φωτογραφίζουν» συγκεκριμένες εταιρείες και καθιστούν τον διαγωνισμό αδιαφανή και διαβλητό. Μάλιστα οι καταγγελίες αυτές αναφέρουν πως ακριβώς εξαιτίας των όρων αυτών «εκτοξεύεται» ο ναύλος στα 3 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Αν π.χ. δεν ετίθετο ως προϋπόθεση το πλοίο να είναι διπλού τοιχώματος, τότε θα μπορούσε να ζητηθεί ο μισός ναύλος και ακόμα μικρότερος! Δηλαδή εκείνοι που έχουν την ευθύνη της διενέργειας του διαγωνισμού θα μπορούσαν να κάνουν τη δουλειά τους με τα μισά χρήματα. Σε μια εποχή μάλιστα που και το τελευταίο ευρώ έχει τη σημασία του και η χώρα δεν έχει την… πολυτέλεια να το χαραμίζει τζάμπα…
Προς τι λοιπόν αυτή η επιμονή σε συγκεκριμένους όρους, όταν εδώ και δεκαετίες οι μεταφορές καυσίμων για λογαριασμό του Δημοσίου ή των ΔΕΚΟ γίνονται με συμβατικά πλοία; Ποιος λόγος υπάρχει να… φορτωθεί η Πολεμική Αεροπορία με ενάμισι εκατ. ευρώ επιπλέον κάθε χρόνο; Μήπως της… περισσεύουν τα 4,5 εκατ. ευρώ που «βγαίνουν» στην τριετία και θέλει να τα… δώσει σε κάποιον πλοιοκτήτη; Αν ερευνήσει και προς αυτήν την κατεύθυνση την υπόθεση ο αρμόδιος υπουργός, θα βγάλει πολλά… λαβράκια! Και θα καταλάβει ότι τελικά ο «χρυσός ναύλος» είναι… χρυσή μπάζα για κάποιους…