Ο «θάνατός» σου… η εγγραφή μου!
Ο «πόλεμος των ΙΕΚ» διεξάγεται με… έπαθλο την εγγραφή όσο το δυνατόν περισσοτέρων εκ των 45.000 νέων που δεν κατάφεραν να περάσουν το κατώφλι των ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.
Εξ αυτών, περίπου 5.000 –βάσει στοιχείων προηγουμένων ετών– αναμένεται να στραφούν προς τα δημόσια ΙΕΚ, αν και ο αριθμός αυτός ενδέχεται να περιοριστεί, καθώς αρκετά εξ αυτών δεν θα λειτουργήσουν φέτος λόγω… οικονομικής κρίσης.
Ο «πόλεμος» διεξάγεται για τους περίπου 15.000 νέους που αναμένεται να στραφούν σε ιδιωτικά ΙΕΚ και κολέγια.
Κάποιοι, στον «πόλεμο» αυτό, κατέρχονται με θεμιτά μέσα στο προσκήνιο: Επενδύουν στην ποιότητα σπουδών, αναζητούν τους καλύτερους και ικανότερους καθηγητές (αν δεν είναι και πολύ ακριβοί ακόμα καλύτερα), επιδιώκουν και διαφημίζουν συνεργασίες με φορείς και παράγοντες της αγοράς, επενδύουν σε υποδομές και διαφημίζουν προγράμματα σπουδών.
Ωστόσο, φαινόμενα των τελευταίων ημερών αποδεικνύουν πως τα μεγάλα «μαχαίρια» ως συνήθως… αστράφτουν στα σοκάκια του παρασκηνίου και της παραπλανητικής διαφήμισης. Μόνο που στην εποχή του διαδικτύου, το παρασκήνιο είναι πολύ εύκολο να γίνει… κοινό κτήμα και οι πρωταγωνιστές του «ρόμπες»!
Βοά λοιπόν το διαδίκτυο τις τελευταίες μέρες για τα «μαθήματα μεγαλοδημοσιογραφίας» στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ.
Λεπτομέρεια με σημασία αποτελεί το γεγονός ότι σύμφωνα με μαρτυρίες σπουδαστών και αποφοίτων του ΙΕΚ ΑΚΜΗ, οι δημοσιογράφοι που διαφημίζονται ούτε… απ’ έξω από το ΙΕΚ δεν περνούν τον περισσότερο καιρό, οι δε σπουδαστές τούς βλέπουν μόνο 1-2 φορές τον χρόνο, για καμιά διάλεξη.
Άλλη λεπτομέρεια: Ο ιδιοκτήτης του ΙΕΚ ΑΚΜΗ φέρεται να διατηρεί στενές φιλικές σχέσεις με ουκ ολίγα στελέχη του κυβερνώντος κόμματος, μη εξαιρουμένου του ιδίου του πρωθυπουργού, που ήταν καλεσμένος σε δείπνο που είχε οργανώσει ο ιδιοκτήτης του ΙΕΚ ΑΚΜΗ για τη γιορτή του.
Λεπτομέρειες, που κάθε άλλο παρά είναι συμπτωματικές… Και εξηγούν πολλά… Περισσότερα σύντομα…