από το Περιστύλιο…

Και ο μεν Πάγκαλος μένει στις απειλές απέναντι σε εκείνους που… δυστροπούν όταν τον βλέπουν, όπως συνέβη πρόσφατα με εργαζόμενη της ΕΡΤ στο περιστύλιο της Βουλής, ο Βενιζέλος όμως δεν το διαπραγματεύεται. Δύο βδομάδες μετά την καρατόμηση του Γραφείου Προϋπολογισμού του κράτους που διόρισε η Βουλή, «έφαγε» τη διοίκηση της ανεξάρτητης Ελληνικής Στατιστικής Αρχής –τα μέλη της οποίας επίσης διόρισε η Βουλή με πενταετή θητεία μέσω opengov–, πλην του προέδρου της Ανδρέα Γεωργίου, προερχόμενου από το ΔΝΤ. Τα μέλη της ΕΛΣΤΑΤ είχαν, λέει, προσωπική αντιδικία με τον πρόεδρο, γεγονός που προκάλεσε δυσλειτουργία, και ο υπουργός θα λύσει το πρόβλημα καταθέτοντας τροπολογία με την οποία θα διακόπτεται η θητεία τους… Ο πρόεδρος της ΕΛΣΤΑΤ θα έρθει στην επιτροπή Οικονομικών της Βουλής κατόπιν αιτήματος των βουλευτών, ο κ. Βενιζέλος φρόντισε ωστόσο να του πλέξει το εγκώμιο χαρακτηρίζοντάς τον υψηλού κύρους συνεργαζόμενο με την Eurostat…

• Ο Βενιζέλος τους έκοψε έναν μισθό και ο Πετσάλνικος έδωσε ένα ακόμα χτύπημα στους βουλευτές, κόβοντάς τους τα… θηριώδη αυτοκίνητα. Τον καιρό της κρίσης και ενώ έχουμε φτάσει σε προχωρημένη ύφεση, η Βουλή διαπίστωσε ότι το αυτοκίνητο αποτελεί εργαλείο δουλειάς στην άσκηση των καθηκόντων των βουλευτών και τίποτε περισσότερο. Τους παραχωρούνται τα αυτοκίνητα, όχι όμως και η βενζίνη, που την πληρώνουν από την τσέπη τους οι βουλευτές, σε αντίθεση με οχήματα που παραχωρούνται από την Πολιτεία σε άλλους κρατικούς οργανισμούς σε μέλη των κυβερνήσεων, γενικούς γραμματείς, διευθυντές υπουργείων, ανεξάρτητες αρχές, στην ηγεσία της δικαστικής εξουσίας, στην ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων, σε αιρετούς περιφερειάρχες, αντιπεριφερειάρχες, δημάρχους, αντιδημάρχους κ.λπ., όπου εκεί τα έξοδα της βενζίνης καλύπτονται από την Πολιτεία, όπως είπε ο πρόεδρος Φίλιππος Πετσάλνικος, καρφώνοντάς τους από το βήμα της Βουλής. Αυτά συμβαίνουν στην Ελλάδα της ανεργίας, των απολύσεων, που βρίσκεται στο χείλος του γκρεμού, όπως λέει η ίδια η κυβέρνηση, αν δεν έχει πέσει ήδη!

• Τα αυτοκίνητα πάντως που παραχωρεί η Βουλή στους βουλευτές για όσο διάστημα διαρκεί η θητεία τους δεν θα υπερβαίνουν τα 1.400 κ.ε. για όσους εκλέγονται στο κέντρο και τα 1.800 κ.ε. για τους βουλευτές της περιφέρειας, για λόγους ασφαλείας και επειδή καλύπτουν πολύ περισσότερα χιλιόμετρα. Με το όριο στον κυβισμό η Βουλή κατεβάζει το κόστος της προμήθειας αυτοκινήτων κατά 35-40%.

• Οι 300 της Βουλής είναι σαφώς σταγόνα στον ωκεανό μπροστά στις άλλες κατηγορίες που ανέφερε ο κ. Πετσάλνικος, στις οποίες εκτός από τα πολυτελή οχήματα εξακολουθούν να πληρώνουν και τη βενζίνη. Την ίδια ώρα δηλαδή που βάζουν τους ανάπηρους να πληρώνουν χαράτσι…

• Τώρα ψάχνουν να βρούνε λεφτά εξαπολύοντας φοροεπιδρομή, αλλά, όπως ομολογούν επίσημα κυβερνητικά χείλη, η Ελλάδα από το 2000 μέχρι σήμερα έχει πληρώσει πρόστιμα ύψους 33.615.136 για μη συμμόρφωση με αποφάσεις του Δικαστηρίου Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ή για καθυστέρηση ενσωμάτωσης της κοινοτικής οδηγίας!

Τα στοιχεία έστειλε στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Φίλιππος Σαχινίδης, απαντώντας σε ερώτηση των βουλευτών του ΛΑΟΣ Κ. Αϊβαλιώτη και Αγγ. Κολοκοτρώνη. Σύμφωνα με αυτά, η Ελλάδα πληρώνει πρόστιμα μέχρι και τώρα για τέσσερις υποθέσεις, και συγκεκριμένα του Κουρουπητού (4.720.000 ευρώ στο τέλος Αυγούστου), των ηλεκτρικών παιχνιδιών (25.895.136 επίσης στο τέλος Αυγούστου), της Ολυμπιακής (2.000.000 ευρώ) και του επαγγέλματος των οπτικών (1.000.000 ευρώ).

Και εις άλλα με υγεία…


Σχολιάστε εδώ