Πέφτουν τα νυχτοκάματα
Έτσι, περιμένουν πώς και πώς το χειμώνα μήπως δουλέψουν στις νυχτερινές πίστες. Οι επιχειρηματίες πάντως είναι πολύ φειδωλοί, γιατί λεφτά δεν υπάρχουν για μεγάλα σόου, όμως και οι καλλιτέχνες δεν εμπιστεύονται τους περισσότερους ιδιοκτήτες νυχτερινών κέντρων, καθώς πολλοί από αυτούς τους έχουν φεσώσει χοντρά, ακόμη και τη Γλυκερία…
Τα νυχτοκάματα των τραγουδιστών, σύμφωνα με πληροφορίες, θα πέσουν κατά πολύ. Οι αμοιβές των 10.000 ευρώ ακόμη και των 5.000 ευρώ, που υπήρχαν κάποτε, δεν καλύπτονται πλέον με τις δυο ημέρες την εβδομάδα, που λειτουργούν τα νυχτερινά μαγαζιά. Οι μεγάλοι τραγουδιστές, ωστόσο, βρίσκονται και σε δισκογραφικό αδιέξοδο, καθώς μιλούν για «ανεπάρκεια δημιουργών» (συνθετών και στιχουργών). Είναι γεγονός ότι οι νέοι καλλιτέχνες που επιθυμούν την πίστα πρέπει να αλλάξουν αν θέλουν να έχουν εργασία. Πάντως, οι άνθρωποι που εργάζονται για τα προγράμματα των κέντρων συγκλίνουν στην ίδια παρατήρηση «ο κόσμος θέλει ιδιαίτερα πράγματα. Κουράστηκε από τα ίδια». Άνθρωποι από το στενό περιβάλλον του Γιάννη Παπαθεοχάρη, του Αργύρη Παπαργυρόπουλου, του Ηλία Μαρασούλη και του Παναγιώτη Βασιλειάδη θεωρούν πως όποιος λέει σήμερα ότι η νυχτερινή διασκέδαση δεν έχει πρόβλημα, ψεύδεται ασυστόλως και σημειώνουν ότι μεγάλο μαγαζί σημαίνει και μεγάλα προβλήματα. Η σεζόν 2010-2011 ήταν μια από τις πιο δύσκολες. Γνωστός μετρ σε κέντρο της παραλιακής που δουλεύει και χειμώνα και καλοκαίρι τονίζει ότι και μέσα στα μαγαζιά έχει επηρεαστεί η κατανάλωση. Οι παραγγελίες μειώθηκαν, ένα μπουκάλι φτάνει για όλο το βράδυ! Κι όπως μας αποκάλυψε, έχουν «συλληφθεί» θαμώνες να φέρνουν ως ενίσχυση στο τραπέζι τη φιάλη από το σπίτι και φακελάκια με ξηρούς καρπούς. Το χρηματιστήριο της νύχτας είναι γεγονός ότι αλλάζει. Λίγοι είναι πια οι καλλιτέχνες που μπορούν να κρατήσουν μεγάλα μαγαζιά, ανάμεσά τους ο Γιάννης Πάριος, ο Δημήτρης Μητροπάνος, ο Γιάννης Πλούταρχος, ο Αντώνης Ρέμος, ο Νότης Σφακιανάκης, ο Πάνος Κιάμος και ο Νίκος Βέρτης. Και ενώ οι άνδρες φαίνεται ότι μπορούν να κρατήσουν μια πίστα, οι γυναίκες παίζουν ως δεύτερο μεγάλο όνομα αλλά όχι το κυρίαρχο. Oι εποχές που η μουσική ήταν στην υπηρεσία της Άννας Βίσση και της Δέσποινας Βανδή φαίνεται ότι τελείωσαν. Η Έλενα Παπαρίζου, η Έλλη Κοκκίνου, η Πέγκυ Ζήνα είναι πολύ καλές, αλλά πίσω από έναν άνδρα που μπορεί να βγάλει τις πολύ νυχτερινές ώρες και το βαρύ πρόγραμμα. Όσο για τις τρίτες φωνές, στηρίζονται περισσότερο στο γυμνασμένο κορμί, το δανεικό μαλλί, το ντεκολτέ, το μίνι, το νάζι και τις φωτογραφήσεις στα κουτσομπολίστικα έντυπα με τους εκάστοτε συντρόφους τους.
Από την άλλη πλευρά και ενώ τα μεγάλα κέντρα έχουν μεγάλα έξοδα, ανεβαίνουν στην προτίμηση του κοινού οι μικροί χώροι. Φέτος σχεδόν όλες οι μουσικές σκηνές έβγαλαν τα έξοδά τους όπως το «Κύτταρο», ο «Ζυγός», το «Gazarte», και ο «Σταυρός του Νότου».