Καθρέφτης των σχολείων μας η πτώση των βάσεων
Αλλά και της πολιτικής ηγεσίας που με την ελαχιστοποίηση της προσπάθειας και την κατάργηση της βάσης του 10 αλλά και της αξιολόγησης των καθηγητών κατά πρώτον και των μαθητών κατά δεύτερον, οδήγησε δυστυχώς στο να μην έχουν και τα απολυτήρια του Λυκείου ισχυρό αντίκρισμα. Με αποτέλεσμα, να θεωρείται εκ των ων ουκ άνευ το να πάνε στα φροντιστήρια οι μαθητές που θέλουν να δώσουν πανελλαδικές για να μάθουν αυτά που δεν έμαθαν στο σχολείο.
Η πτώση των βάσεων θα έπρεπε να είχε ταρακουνήσει όλους τους αρμόδιους, συμπεριλαμβανομένων και των συνδικαλιστικών οργανώσεων των καθηγητών. Δύο τρεις μέρες συζητήθηκε, σχολιάστηκε και μετά ξεχάστηκε. Θα πρέπει πάντως οι καθηγητές της Μέσης Εκπαίδευσης να μη λησμονούν ότι η αποτυχία ή η επιτυχία των μαθητών τους είναι καθρέφτης της δικής τους δουλειάς. Και έχουν υποχρέωση όχι μόνο επαγγελματική αλλά και ηθική και συνείδησης να βγάζουν στην κοινωνία σωστούς και ικανούς ανθρώπους, με πλήρεις γνώσεις, όπως έβγαζαν οι παλαιοί συνάδελφοί τους.