Αμοιβή για συμμετοχή σε διαφημιστικό διαγωνισμό

Την πιθανή κατάργηση του ποσοστού των επιστροφών 9,9% από διαφημιστικούς διαγωνισμούς θίγει για πρώτη φορά επίσημα η ΕΔΕΕ σε επιστολή της προς το ΔΣ του
ΟΠΑΠ. Με αφορμή τον αναμενόμενο νέο διαγωνισμό για τη διαφημιστική προβολή του ΟΠΑΠ, που ξεπερνά τα 30 εκατ. ευρώ, μετά την απόσυρση της Leo Burnett, οι διαφημιστικές εταιρείες ζητούν ξεκάθαρα από τον Οργανισμό αμοιβή για τη συμμετοχή τους. Κατά πληροφορίες της στήλης, η ΕΔΕΕ, αναφερόμενη σε κόστος συμμετοχής στον διαγωνισμό ύψους 30.000 ευρώ, ζητάει αποζημίωση συμμετοχής (γνωστή ως pitch fee) 10.000 ευρώ για κάθε εταιρεία που θα υποβάλει φάκελο. Ως επιπρόσθετο επιχείρημα προβάλλει στην επιστολή της το καθεστώς του 9,9%, που μπορεί ή να είναι χαμηλότερο ή να αλλάξει. Ενημερώνει, μάλιστα, το ΔΣ του ΟΠΑΠ ότι ειδικά για το ποσόν των επιστροφών έχει επιμέρους προτάσεις, που θα μπορούσε να τις συζητήσει με τα στελέχη του Οργανισμού.


Σχολιάστε εδώ