MUSIC+ MEDIA
// Μετωπική αντιπαράθεση προβλέπεται μέχρι το τέλος του χρόνου στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, και αυτό δεν πρόκειται να αφήσει ανεπηρέαστο και τον χώρο της μουσικής.
// Με δεδομένο τον έναν μεγάλο παίκτη της αγοράς (ΟΤΕ), όλοι οι υπόλοιποι βρίσκονται σε ζύμωση, με στόχο να δημιουργηθεί το αντίπαλο δέος. Σε επίπεδο ανταγωνισμού, η αγορά εκτός ΟΤΕ βρίσκεται τεμαχισμένη, με μεγαλύτερους παίκτες τη Vodafone, τη Wind, τη Forthnet και ένα σκαλοπάτι πιο κάτω τη HOL, ενώ ανερχόμενη δύναμη θεωρείται από όλους η Cyta.
// Με όσα συμβαίνουν σε οικονομικό επίπεδο θα πρέπει να θεωρούμε δεδομένο ότι μέσα στο 2012 θα ισχυροποιηθεί ένας πόλος απέναντι στον ΟΤΕ, και είναι πολύ πιθανό αυτός να προέλθει από τις Wind – Forthnet – HOL.
// Ένα τέτοιο ενδεχόμενο θα αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για μουσικό περιεχόμενο: Με δεδομένο ότι το αθλητικό περιεχόμενο θα είναι κλειδωμένο σε έναν από τους δύο οργανισμούς, όπως επίσης και οι κινηματογραφικές ταινίες πρώτης διαλογής, οι μουσικές υπηρεσίες σε μοντέλα «all you can eat» θα αποτελέσουν την αιχμή του δόρατος.
// Αυτό φαίνεται ότι το αντιλαμβάνεται μία από τις πολυεθνικές και αποφάσισε να αφήσει πίσω τα πισώπλατα μαχαιρώματα για να συνεργαστεί με ένα μέσο ώστε να βγάλει πριν από το τέλος του χρόνου μια τέτοια υπηρεσία σε τηλεπικοινωνιακό οργανισμό.
// Σε μια τέτοια κίνηση συνετέλεσε και το γενικότερο κλίμα που έχει διαμορφωθεί ανάμεσα στις πολυεθνικές, όπου η μία τραβάει την άλλη στα δικαστήρια και άρα θεωρούν δεδομένο ότι είναι μάλλον απίθανο να βρουν μεταξύ τους μια έντιμη συμφωνία για το θέμα των υπηρεσιών streaming.
// Ακόμα περισσότερες ανακατατάξεις στις πολυεθνικές λίγο πριν από το κλείσιμο για διακοπές. Η Universal ετοιμάζεται να κάνει μια ηχηρή μεταγραφή στις δημόσιες σχέσεις από τον χώρο των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, ενώ και η Sony προχωράει σε αλλαγές στο οικονομικό τμήμα.
// Εν τω μεταξύ, ο Δημήτρης Γιαρμενίτης ανέλαβε θέση ευθύνης σε νέο οργανισμό, ο οποίος αποτελεί σύμπραξη των οργανισμών διαχείρισης. Η ευθύνη του στη νέα αυτή θέση είναι μεγάλη, καθώς φαίνεται ότι μόνο από μια τέτοια κατεύθυνση μπορεί να δημιουργηθεί ελπίδα για το μέλλον της μουσικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.
// Ξένοι επενδυτές θα σώσουν και τα media! Αυτό τουλάχιστον κυκλοφορεί στην αγορά του μουσικού ραδιοφώνου, καθώς Γάλλοι έκαναν πρόσφατα επένδυση στον Όμιλο του Star FM στη Θεσσαλονίκη, ενώ κάποιοι εθεάθησαν και στα γραφεία του Λάμψη στην Αθήνα.
// Δεν έχουν κυκλοφορήσει περισσότερα για αυτούς, όμως με βάση το ότι λίγες εβδομάδες πριν ο Happy Radio ανακοίνωσε συνεργασία με Κινέζους, ο Antenna TV και το Μακεδονία παίζουν τουρκικά σίριαλ και ο Alpha βουλγαρικά, φαίνεται ότι η οικονομική κρίση θα αλλάξει τελείως τον χάρτη των ΜΜΕ στην Ελλάδα.