ΧΑΡΑΤΣΙ 120 ΕΥΡΩ ΒΑΖΕΙ Η MILLENNIUM

Σύμφωνα δε με Πράξη του Διοικητού της Τραπέζης της Ελλάδος, που ισχύει από το 2002, οι ταλαίπωροι δανειολήπτες έχουν μόνο δύο επιλογές όταν λαμβάνουν τέτοια γράμματα από την τράπεζα: ή να δεχθούν τη μονομερή αλλαγή των όρων της δανειακής σύμβασης ή να καταγγείλουν τη σύμβαση. Δηλαδή, δεν μπορούν απλώς να αρνηθούν τον νέο όρο και να συνεχίσουν με τη σύμβασή τους όπως την είχαν υπογράψει, αλλά θα πρέπει να την καταγγείλουν, άρα και να εξοφλήσουν στην τράπεζα όλο το υπόλοιπο που χρωστούν!

• Εξηγώντας στην επιστολή της γιατί επιβάλλει αυτές τις πρόσθετες χρεώσεις, η Millennium πολύ απλά λέει ότι έχουν αυξηθεί λόγω της κρίσης τα καθυστερούμενα δάνεια, άρα και το κόστος που έχει η τράπεζα για το… κυνήγι των οφειλετών της. Πρόκειται για μια θαυμάσια εξήγηση, που ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη «Βίβλο της Τραπεζικής Αυθαιρεσίας» στην Ελλάδα: Όταν η τράπεζα κερδίζει από τα δάνεια και τις τοποθετήσεις της, τα στελέχη και οι μέτοχοι παίρνουν μπόνους και μερίσματα. Όταν κάτι πάει στραβά, δεν έχουμε παρά να στείλουμε στους πελάτες μας τον λογαριασμό, και πάλι ευχαριστημένοι θα ʼμαστε! Αδιάφορο είναι δε αν αυτός ο ταλαίπωρος δανειολήπτης ήδη επιβαρύνεται με επιτόκιο υπερημερίας, που είναι 2,5 μονάδες μεγαλύτερο από το κανονικό, όταν καθυστερεί να πληρώσει. Πάνω στο επιτόκιο υπερημερίας τού ρίχνουμε και μια… όμορφη πρόσθετη χρέωση και ο ισολογισμός μας περνά νέες εποχές δόξας!

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή, βέβαια, λέει ότι όλα αυτά είναι καταχρηστικά και συνιστούν αθέμιτο πλουτισμό της τράπεζας εις βάρος των πελατών της, ενώ η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ετοιμάζεται να επιβάλει πρόστιμα για παράβαση του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών. Όσο για την Τράπεζα της Ελλάδος, ας μην περιμένουμε ότι θα κάνει κάτι περισσότερο απʼ ό,τι κάνει πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις: Δηλαδή, τίποτα!


Σχολιάστε εδώ