Τσουνάμι φέρνει η κατάρρευση των διαφημιστικών καταχωρίσεων

Μια… γεύση για το πόσο έχουν καταρρεύσει οι διαφημιστικές καταχωρίσεις στον Τύπο έδιναν οι κυριακάτικες εφημερίδες. Εκεί που άλλες Κυριακές είχαν μέχρι και πάνω από 10 ολοσέλιδες διαφημίσεις, την περασμένη Κυριακή, «Βήμα», «Καθημερινή» και «Πρώτο Θέμα» είχαν μόλις δύο σελίδες, ενώ η «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» καμία! Και βέβαια τα πράγματα είναι πολύ χειρότερα για τις «μικρές» εφημερίδες. Ούτε εκατοστό διαφήμισης δεν υπάρχει πια από τον ΟΠΑΠ, από εκεί που κάθε Κυριακή υπήρχε τουλάχιστον μία ολοσέλιδη καταχώριση.
Αντιλαμβάνονται οι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ τι σημαίνει η πτώση διαφημιστικών καταχωρίσεων, συν την κατρακύλα των κυκλοφοριών; Κυκλοφορία των 200.000 φύλλων αποτελεί πλέον μακρινό όνειρο… Τι συνέπειες έχει για τον ΕΔΟΕΑΠ, το ΤΣΠΕΑΘ; Τι τσουνάμι έρχεται με νέες περικοπές μισθών, ακόμα και απολύσεις, αν δεν υπάρξει αντίστροφη πορεία;


Σχολιάστε εδώ