«Η ΣΕΖΟΝ 2010-2011– TV ΑΛΜΑΝΑΚ»
Είναι φούσκα τελικά η ελληνική τηλεόραση, που καταρρέει όπως το Χρηματιστήριο; Θα «καούν» κανάλια και διαφημιστικές εταιρείες μαζί; Ποια και πόσα κανάλια έχασαν έσοδα φέτος από τη διαφήμιση; Πόσο μειώθηκαν οι αμοιβές δημιουργών και το κόστος παραγωγών; Είναι λίγα από τα καυτά ερωτήματα στα οποία απαντά το ετήσιο αλμανάκ για την ελληνική τηλεόραση και το ραδιόφωνο «Η ΣΕΖΟΝ 2010-2011», το οποίο κυκλοφόρησε για 16η χρονιά από τον Ντένη Αντύπα, τη Ρένα Καπιτσαλά και τις Εκδόσεις Μύρτος. Το βιβλίο προλογίζουν δύο κορυφαία στελέχη της δημόσιας και της ιδιωτικής τηλεόρασης, ο Τζώνυ Καλημέρης και ο Γιάννης Λάτσιος. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στην κρίση αξιοπιστίας των δελτίων ειδήσεων λόγω της οικονομικής κρίσης και του Μνημονίου. Ποια κανάλια έπαιξαν ΠΑΣΟΚ 75% και ΝΔ 20%; Γιατί η Αθήνα γέμισε με αφίσες «Αλήτες, ρουφιάνοι δημοσιογράφοι»;