Γιαπί ο διάδρομος προσγείωσης του Αεροδρομίου της Τανάγρας;
Μέχρι σήμερα όμως έχει πραγματοποιηθεί μόνο το 30% του έργου, το οποίο -κατά πληροφορίες- είναι αμφιβόλου ποιότητας, ενώ η εργολήπτρια εταιρεία έχει σταματήσει κάθε εργασία και ουσιαστικά έχει αποχωρήσει από το έργο.
Είναι προφανές ότι η εξέλιξη αυτή έχει αρνητική επίδραση τόσο στην ασφάλεια των πτήσεων όσο και στη μαχητική ικανότητα της μονάδας. Επισημαίνεται ότι το Αεροδρόμιο της Τανάγρας χρησιμοποιείται και από τους πελάτες της ΕΑΒ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις επιχειρηματικές δραστηριότητες της εταιρείας και κυρίως για τη μετακίνηση μεγάλων και βαρέων αεροσκαφών. Επειδή ανάλογα φαινόμενα έχουν παρατηρηθεί και σε άλλα έργα που συνδέονται άμεσα με την εθνική άμυνα, όπως ο διάδρομος προσγείωσης του Αεροδρομίου της Λάρισας, μήπως θα έπρεπε να υπάρχουν ειδικές προβλέψεις και κυρώσεις για παλινωδίες και καθυστερήσεις σε τέτοια έργα ειδικού ενδιαφέροντος;
Άλλωστε ΜΟΜΑ δεν έχουμε πια για να υπάρχει εναλλακτική λύση…