«Κόκκινη κάρτα» στις διαφημιστικές εταιρείες

Η μείωση κερδών είναι της τάξης του 27,83%. Το ερώτημα πλέον που τίθεται είναι ποια θα είναι η επόμενη μέρα των διαφημιστικών εταιρειών.

Πληροφορίες αναφέρουν πως τόσο τα τηλεοπτικά κανάλια όσο και οι εκδότες εφημερίδων προσανατολίζονται στην απευθείας συναλλαγή με τους μεγάλους διαφημιζόμενους πελάτες σε ό,τι αφορά στην απόδοση του year bonus. Σε μια τέτοια περίπτωση η κρίση στις διαφημιστικές εταιρείες θα βαθύνει περισσότερο, ενώ προκύπτει άμεσα ζήτημα με την απόδοση του αγγελιοσήμου.

Καταφεύγουν στο 99

Στο μεταξύ σαρωτικές αλλαγές κυοφορούνται στον χώρο της διαφήμισης μετά την έκρηξη του ντόμινο με τις διαφημιστικές εταιρείες που προσέφυγαν ή αναμένεται να προσφύγουν στον πτωχευτικό νόμο. Μεγάλοι διαφημιζόμενοι, όπως είναι η Εθνική Τράπεζα και ο ΟΠΑΠ, που είχαν αναθέσει τους διαφημιστικούς λογαριασμούς τους στη Leo Burnett, κατήγγειλαν τις συμβάσεις. Η μεν Εθνική, σύμφωνα με όσα γίνονται γνωστά, ανοίγει δίαυλο επικοινωνίας απευθείας με τα ΜΜΕ, ενώ ο ΟΠΑΠ προσανατολίζεται στην επαναπροκήρυξη όλων των λογαριασμών του για την επικοινωνία.


Σχολιάστε εδώ