MUSIC+MEDIA

// Αποτέλεσμα των αλλαγών ήταν να ολοκληρωθεί η συνεργασία με τον Αντώνη Ψάλτη, όπως επίσης και να συμφωνήσουν με τον Ίζυ Κουτιέλ να εστιάσει την προσοχή του στο δισκογραφικό του label.

// Παράλληλα, σε διάφορα επίπεδα συνεχίζονται οι συζητήσεις με καλλιτέχνες των οποίων τα συμβόλαια πλησιάζουν προς ολοκλήρωση αλλά και οι επαφές με καλλιτέχνες που θα μπορούσαν να πάνε στην εταιρεία.

// Σε αυτόν τον τομέα ισχυρό ρόλο έχει και ο Β. Αντίππας, ο οποίος προσπαθεί να προσελκύσει καλλιτέχνες όπως η Έλενα Παπαρίζου με «καρότο» το να υπογράψουν με την εταιρεία στο εξωτερικό.

// Από δύσκολο έως απίθανο φαίνεται το να δούμε σύντομα να υλοποιείται το σχέδιο δισκογραφικών για μια μουσική υπηρεσία streaming στην Ελλάδα, καθώς ο ένας μετά τον άλλον οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί χαρακτηρίζουν αδιανόητα τα ποσά που έρχονται ως ελάχιστες εγγυήσεις από το εξωτερικό.

// Η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι τέτοια, που ακόμα και δεδομένης αποδοτικότητας περιεχόμενο, όπως το ποδόσφαιρο, αμφισβητείται, κάτι που κάνει ακόμα πιο δύσκολο το να πειστεί κανείς για τη μουσική.

// Την ίδια στιγμή, το Spotify ανακοίνωσε ότι ξεκινάει σύντομα τη λειτουργία του στις Ηνωμένες Πολιτείες, πιθανόν και μέχρι το τέλος Ιουλίου.

// Δεν είναι τυχαίο το ότι κάτι τέτοιο γίνεται τελικά την ίδια περίπου περίοδο που αναμένεται να ξεκινήσει η Apple την υπηρεσία iCloud: Οι δισκογραφικές ενδιαφέρονται μεν να συνεχίσουν να παίρνουν όσα χρήματα μπορούν να παίρνουν από αυτήν, ταυτόχρονα όμως μείωσαν όσα ζητούσαν από το Spotify, καθώς θεωρούν ότι δεν πρέπει να επιτραπεί στην Apple να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο τη θέση της.

// Δεν είναι επίσης τυχαίο το ότι την ίδια στιγμή που πραγματοποιούνται τόσο μεγάλες επενδύσεις στον χώρο της διανομής μουσικής από τεχνολογικούς γίγαντες (Apple, Amazon, HP, Spotify), οι αρχές αποφάσισαν να κινητοποιηθούν και να πείσουν τους internet providers να αρχίσουν να ελέγχουν την παράνομη διακίνηση περιεχομένου στα δίκτυά τους.

// Το γεγονός ότι τόσο η Apple όσο και η Amazon δαπανούν δεκάδες εκατομμύρια δολάρια στο σωστό lobbying δεν είναι τυχαίο – οι υπηρεσίες που σχεδιάζουν είναι κοστοβόρες σε υποδομές και δικαιώματα, και δεν είναι διατεθειμένες να αφήσουν έναν παράγοντα όπως η ανεξέλεγκτη πειρατεία να τις θέσει σε κίνδυνο.

// Κάτι αντίστοιχο θα έπρεπε να συμβεί και εδώ: Κανένας τηλεπικοινωνιακός οργανισμός στην Ελλάδα δεν πρόκειται να μπει στη λογική να εξετάσει τη μεγάλη επένδυση που απαιτείται για δικαιώματα μουσικής. Τουλάχιστον όχι αν δεν έχει ταυτόχρονα τη στήριξη ενός φορέα όπως ο ΟΠΙ και η ΕΕΤΤ, που εμπράκτως θα πρέπει να δείξουν ότι θα ασκήσουν πραγματική πίεση στην παράνομη διακίνηση περιεχομένου.


Σχολιάστε εδώ