«Βουλιάζει» η διαφήμιση
Δυσάρεστη είναι η εικόνα της διαφημιστικής δαπάνης για τον Ιούνιο, που επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις των καναλιών ότι τα έσοδα θα παραμείνουν καθηλωμένα, χωρίς τάση ανόδου. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για τον Ιούνιο, συνολικά στα ΜΜΕ δόθηκαν 157.379.852 ευρώ και η πτώση σε σχέση με τον Ιούνιο του 2010 είναι της τάξεως του 19,6%. Τα κανάλια πήραν 55.496.453 ευρώ, με πτώση 14%, τα περιοδικά 57.311.171 ευρώ, με ποσοστό πτώσης 17,4%, ενώ η πτώση είναι μεγαλύτερη στις εφημερίδες, μείον 29,89%. Οι εφημερίδες έλαβαν από διαφήμιση 34.162.987 ευρώ. Τέλος, το ραδιόφωνο πήρε 10.409.240, με ποσοστό πτώσης 21%, αλλά το ποσοστό αυτό δεν ανταποκρίνεται απόλυτα στην πραγματικότητα, αφού αποχώρησαν πάλι από τη μέτρηση ορισμένα ραδιόφωνα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα στοιχεία διαφήμισης για τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πρώτη φορά το Mega χάνει την πρώτη θέση από τον ΑΝΤ1! Έτσι, τον Ιούνιο το Mega φέρεται να λαμβάνει 15,3 εκατ. ευρώ, με ποσοστό 27,6%, και ο ΑΝΤ1 15,8 εκατ., με ποσοστό 28,5%. Ανεβασμένος είναι και ο Alpha, που έλαβε 10,3 εκατ. ευρώ, με ποσοστό 18,6%, ενώ το Star έλαβε 8,7 εκατ., με μερίδιο 15,7%. Το Alter, τέλος, πήρε 4,1 εκατ. ευρώ και το μερίδιό του διαμορφώθηκε στο 7,5%.