Με 2 μονάδες μπροστά το δελτίο του Alter
Σχεδόν σε δύο μονάδες διαμορφώθηκε η διαφορά θεαματικότητας στα δελτία Alter και Mega για ολόκληρη την περασμένη εβδομάδα. Η δυναμική του κεντρικού δελτίου του Νίκου Χατζηνικολάου αποτυπώθηκε και στους μέσους όρους μέτρησης του δείγματος της Nielsen. Το δελτίο του Alter την περασμένη εβδομάδα βρέθηκε στην πρώτη θέση με ποσοστό 22% και μέσον όρο τηλεθεατών 408.531 άτομα. Το δελτίο του Mega περιορίστηκε στη δεύτερη θέση με 20% και 394.577 τηλεθεατές. Στη ζώνη των 8:00 μ.μ. ο ΑΝΤ1 βρέθηκε χαμηλά, με ποσοστό 13,4% και 243.150 τηλεθεατές, ενώ το δελτίο του Star, με 13,3% και 237.381 άτομα, ακολούθησε. Εκτός ανταγωνισμού το δελτίο του Alpha, κατέγραψε θεαματικότητα 19,2% και 322.557 θεατές, το δελτίο της ΝΕΤ είχε ποσοστό 9,4% και 245.045 θεατές και το δελτίο του ΣΚΑΪ 8,8% και 221.766 τηλεθεατές.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός πως ο συνολικός αριθμός τηλεθεατών που είδαν δελτία στην τηλεόραση εμφανίζει δραματική πτώση. Μερικούς μήνες πριν συνολικά έβλεπαν δελτία στην τηλεόραση, σύμφωνα πάντα με τις μετρήσεις, περισσότεροι από 2,5 εκατομμύρια τηλεθεατές. Σήμερα δεν ξεπερνάνε το 1,2 εκατ. άτομα.