MUSIC+ MEDIA

// Συνεχίζονται οι διαβουλεύσεις για τη δημιουργία μιας μεγάλης πλατφόρμας για μουσική στο internet.

// Το Spotify διεμήνυσε σε όλους τους ενδιαφερομένους, συμπεριλαμβανομένου του Θοδωρή Κυριακού, ότι δεν τους απασχολεί η Ελλάδα.

// Αυτήν τη στιγμή λοιπόν όλοι ψάχνουν εναλλακτικές λύσεις. Η πιο σοβαρή φαίνεται να είναι η Simfy, η γερμανική αντίστοιχη με το Spotify πλατφόρμα, με την οποία είναι αρκετά κοντά ο Όμιλος Antenna μέσω των επαφών του Mark Smith, του στελέχους που έχει επιφορτιστεί με την υπόθεση αυτή.

// Στις συζητήσεις αυτές εμπλέκεται και η Hellas On Line, την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν για την υλοποίηση της υπηρεσίας, με την ελπίδα ότι μέσω αυτής θα μπορέσουν ουσιαστικά να επεκτείνουν την υπηρεσία σε όλους τους πελάτες της Vodafone.

// Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι ότι ισχυρό ρόλο στην υπόθεση παίζει ο Β. Αντίππας, ο οποίος φαίνεται να έχει πείσει τον Θ. Κυριακού ότι μια συνεργασία ανάμεσα σε Universal και Heaven είναι αρκετή αρχικά και ότι οι υπόλοιπες δισκογραφικές θα αναγκαστούν να συρθούν και να συνθηκολογήσουν στη συνέχεια, με χαμηλότερα ποσοστά από αυτά που πραγματικά τους αντιστοιχούν.

// Όπως είναι φυσικό, κάτι τέτοιο προκαλεί έντονο εκνευρισμό στο στρατόπεδο Sony και ΕΜΙ, οι οποίες δεν πρόκειται να συμφωνήσουν σε κάτι τέτοιο.

// Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το τι θα κάνει ένας ακόμα πολύ μεγάλος παίκτης, ο Κώστας Γιαννίκος, ο οποίος όμως προς το παρόν έχει παραχωρήσει όλα τα ψηφιακά δικαιώματα στη Warner.

// Κάτι που επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε είναι ότι μία ακόμα πλατφόρμα ετοιμάζεται αυτήν τη στιγμή, η οποία είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει μέρος του βασικού πακέτου υπηρεσιών του Ομίλου ΟΤΕ…

// Αναληθείς χαρακτηρίζει ο Θάνος Καραγρηγόρης τις φήμες ότι έχει δώσει απαλλακτικά σε διάφορους καλλιτέχνες της Universal. Εκτιμά ότι οι φήμες αυτές δημιουργήθηκαν λόγω του ότι διευθυντές δισκογραφικών φλερτάρουν με αρκετούς καλλιτέχνες της Universal Music των οποίων τα συμβόλαια πλησιάζουν προς τη λήξη τους.

// Τα μαχαίρια όμως δεν έχουν βγει μόνο μεταξύ διευθυντών δισκογραφικών αλλά και ανάμεσα σε όλους όσοι βρίσκονται γύρω από καλλιτέχνες.

// Διευθυντές δισκογραφικών κακοχαρακτηρίζουν άλλους διευθυντές, αυτοί με τη σειρά τους μάνατζερ και οι τελευταίοι άλλους μάνατζερ, εταιρείες δημοσίων σχέσεων και ραδιοφωνικούς σταθμούς.

// Το πρόβλημα όλων είναι ότι η πίτα μικραίνει και, εφόσον δεν είναι αρκετή για όλους, όσοι καταφέρνουν να πείθουν με επιχειρήματα για το έργο που προσφέρουν επιχειρούν να διαβάλουν όλους τους υπόλοιπους.

// Η κρίση οδηγεί σε συνενώσεις. Αυτές μπορεί, σε μια μεγαλύτερη εικόνα, να σώζουν καταστάσεις, αλλά σε συγκεκριμένες αγορές θα οδηγήσουν σε έμμεση συγκέντρωση. Δεν αποκλείεται λοιπόν τις ερχόμενες εβδομάδες μια συνεργασία εκδοτικών επιχειρήσεων να σχηματίσει ένα ραδιοφωνικό γκρουπ που θα ελέγχει έμμεσα το 44% της ακροαματικότητας!

// Όχι ότι κάτι τέτοιο θα πρέπει να απασχολεί κανέναν, αφού ακόμα και σήμερα ένας από τους πιο δυναμικά ανερχόμενους ομίλους ελέγχει πάνω από το 34% της ακροαματικότητας (ΣΚΑΪ, Μελωδία, Red, Play).


Σχολιάστε εδώ